ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نیکخواه‌بهرامی: لیگ چین را به بهترین نحو تمام کردم


نیکخواه‌بهرامی: لیگ چین را به بهترین نحو تمام کردمفارس/ بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: مقابل شهرداری اراک با توجه به تمرین نکردن و خستگی 50 درصد توان‌مان را به نمایش گذاشتیم.
صمد نیکخواه بهرامی در خصوص پیوستنش به دانشگاه آزاد اظهار داشت: من به جیز ایران در خارج از کشور هم پیشنهاد برای بازی داشتم، اما با توجه به قولی که به مسئولان دانشگاه آزاد و مصطفی هاشمی، سرمربی تیم داده بودم، به این تیم پیوستم.
وی در مورد غیبتش در مسابقات غرب آسیا گفت: به چینی‌ها تعهد داشتم و باید مسابقات آنجا به پایان رسید و نمی‌توانستم آنجا را رها کنم. خوشحالم که لیگ چین را به بهترین نحو تمام کردم.
بازیکن دانشگاه آزاد در مورد دیدار با شهرداری اراک و نخستین بازی در این فصل عنوان کرد: دو جلسه بیشتر تمرین نکرده بودم و سرما خوردگی هم داشتم و بدنم ضعیف بود. 4 بازیکن جدید به تیم ملحق شده و نیاز به هماهنگی بیشتر دارد.
نیکخواه بهرامی در مورد اینکه چرا در امتیاز آوری ناموفق بودید، گفت: واقعیت این است که خسته بودیم و کلا سه ساعت تمرین کرده بودیم. مقابل شهرداری اراک تاکتیکی بازی نکردیم. مک دونالد افتضاح بود و جواد داوری هم کار خاصی نکرد. برایان راش خوب بود و تنها کسی که کار خودش را انجام داد، زید عباس بود.
وی ادامه داد: در این بازی شما ببینید حدود 20 پرتاب پنالتی را از دست دادیم و اگر آنها وارد سبد می‌شد، نتیجه دیگری رقم می‌خورد.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال در مورد دیدار پنجم در اراک گفت: بازی سختی است، اما امید زیادی داریم. شرایط سخت تر از این را هم تجربه کرده‌ایم.
دیدار دانشگاه آزاد و شهرداری اراک در آغاز پلی آف لیگ برتر با حساب 76 بر 71 به سود دانشگاه آزاد به پایان رسید.


جذاب‌ترین خبرهای ورزش در «کانال ورزش»
telegram.me/canalevarzesh


منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
ویانا نیکخواه بهرامی دختر صمد نیکخواه