ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خط خوردن ستاره فوتبال آلمان از تیم ملی به دلیلی عجیب


خط خوردن ستاره فوتبال آلمان از تیم ملی به دلیلی عجیبایسنا/ کوین گروس کروتز مدافع بوروسیا دورتموند و تیم ملی آلمان حضور در یورو 2016 را به دلیلی عجیب از دست داد.
گروس کروتز که در عضویت باشگاه بوروسیا دورتموند در زمان نقل و انتقالات تابستانی به گالاتاسرای ترکیه رفت ولی به نظر از شرایطش در این تیم ترکیه‌ای راضی نبود.
در تماسی که یواخیم لو سرمربی آلمان با سرمربی گالاتاسرای درباره او گرفت، حمزه حمزه اوغلو سرمربی سابق گالاتاسرای گفت: کروتز هر هفته به آلمان سفر می‌کند و اصلا در ترکیه به سر نمی‌برد و نمی‌دانم چه زمانی به اینجا می‌آید و چه زمانی می‌رود.
همین صحبت سرمربی سابق گالاتاسرای درباره بی‌انضباطی این مدافع ملی‌پوش باعث شد تا یواخیم لوو اعلام کند دیگر به هیچ وجه این بازیکن را به اردوی تیم ملی آلمان دعوت نخواهد کرد تا نشان دهد نظم و انضباط مهم‌ترین رکن برای رسیدن به یک کار تیمی است.
آلمان قهرمان جام جهانی برزیل تابستان آینده مصمم است تا پس از سال 1996 قهرمانی در یورو را تجربه کند. آن‌ها در سال 2008 به فینال یورو صعود کردند ولی با گل فرناندو تورس مغلوب اسپانیا شدند و به نایب قهرمانی بسنده کردند.

جذاب ترین خبرهای ورزشی را در کانال تلگرامی کانال ورزش دنبال کنید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
ستاره های تیم ملی آلمان