ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قزاقستان در تعقیب شاگردان بنا/ رده‌بندی تیمی روز نخست مسابقات مشخص شد


به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که در بانکوک پایتخت تایلند برگزار می‌شود، شاگردان محمد بنا موفق شدند با کسب 3 مدال طلا و 2 مدال برنز بالاتر از سایر تیم‌ها با 46 امتیاز در روز نخست رقابت‌ها صدرنشین شوند.

در این مسابقات رامین طاهری در 80 کیلو، مهدی عیلاری در 98 کیلو و امیر قاسمی منجزی در 130 کیلو به مدال طلا دست یافتند. مهدی زیدوند و پیام بویری در اوزان 66 و 75 کیلوگرم نیز موفق به کسب مدال برنز شدند تا تیم ایران در هر 5 وزن روی سکو قرار بگیرد.

در رده‌بندی تیمی نیز ایران با 7 امتیاز اختلاف نسبت به قزاقستان در رده نخست قرار گرفت. قزاقستان با 39 امتیاز جدی‌ترین تعقیب کننده ایران در مسیر قهرمانی است تا مانع کسب دهمین قهرمانی تیم ایران شود.

رده‌بندی تیمی مسابقات به شرح زیر است:

1- ایران 46 امتیاز

2- قزاقستان 39 امتیاز

3- قرقیزستان 29 امتیاز

4- ازبکستان 29 امتیاز

5- هند 27 امتیاز

6- چین 26 امتیاز

7- کره جنوبی 26 امتیاز

8- ترکمنستان 10 امتیاز

مسابقات 3 وزن پایانی از ساعت 6:30 دقیقه فردا 5 شنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
جدال شاگردان کواچ با حریفی که به هیچ تیمی نه نگفته است