فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«درآمدی بر اقتصاد تعاونی» روانه بازار نشر شد


به گزارش خبرگزار فارس، این کتاب می‌کوشد ضمن ترسیم ابعاد، ساختار و اصول اقتصاد تعاونی؛ با بازسازی برخی ابعاد و اصول بر اساس مبانی اسلامی، آن را در چارچوب نظام اقتصادی اسلام معرفی کند.

تحقیق با بازخوانی سطح مبانی، اهداف و اصول؛ به چشم اندازهایی عمل گرا مثل  طراحی مدل‌های اجرایی مبتنی بر فقه و مبانی اسلامی می‌اندیشد و با عبور از سطوح نظری و خوانش انسان در آموزه‌های اسلام، تحقق اقتصادی عدالت‌گرا را فراروی خویش می‌نهد.

واکاوی‌های مفهومی، پیشینه‌های فکری، سیر تحول، ماهیت، ابعاد و اصول حاکم بر اقتصاد تعاونی، پرسش‌هایی اساسی در مطالعه اقتصاد تعاونی از منظر اسلام‌اند. مقایسه اقتصاد تعاون با دو نظام سرمایه‌داری و سوسیالیستی و سنجش آن با اقتصاد بخش‌های دولتی و خصوصی از برجستگی‌های این کتاب است.

فصل‌های کتاب عبارت‌اند از: فصل اول: مفهوم و سیر تحول اقتصاد تعاونی در جهان، فصل دوم: اصول اقتصاد تعاونی، فصل سوم: بررسی تطبیقی اقتصاد تعاونی و نظام اقتصادی سرمایه دار، فصل چهارم: بررسی تطبیقی اقتصاد تعاونی و نظام اقتصادی، فصل پنجم: الگوهای اجرایی اقتصاد تعاونی، فصل ششم: جایگاه اقتصاد تعاونی نسبت به اقتصاد بخش و فصل هفتم: آثار و پیامدهای اقتصادی تعاونی.

کتاب «درآمدی بر اقتصاد تعاونی» از سوی کانون اندیشه جوان و مرکز پژوهش‌های جوان با شمارگان 500 نسخه و قیمت 15000 تومان منتشر شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ویندوز هشت روانه بازار شد