فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دانش آموزان و دانشجویان چگونه بن كتاب دریافت كنند؟


به گزارش روز شنبه ایرنا از سایت نمایشگاه كتاب تهران، این افراد می توانند از ٢٨فروردین تا اول اردیبهشت، با مراجعه به سامانه http://bon.tibf.ir درخواست خود را برای دریافت بن یك میلیون ریالی خرید كتاب ثبت كنند.
سهم دانشجو در دریافت بن های یك میلیون ریالی، 600 هزار ریال است كه پرداخت آن از طریق اپلیكیشن آپ و پس از نهایی شدن فرایند ثبت نام انجام می شود.
بن دانش آموزی نیز پانصد هزار ریال است كه ٥٠ درصد آن به صورت یارانه و ٥٠ درصد سهم پرداختی دانش آموز است.
بر اساس این گزارش، پس از پرداخت مبلغ بن كتاب، یك حساب بانكی توسط بانك شهر برای متقاضیان بن كتاب ایجاد شده و اطلاعات آن شامل شماره كارت، رمز دوم، cvv2 و تاریخ انقضا از طریق پیامك برای دانشجو ارسال می شود.
دانشجویان می توانند پس از دریافت اطلاعات كارت، بدون نیاز به كارت فیزیكی به آسانی با استفاده از اپلیكیشن آپ در تمام غرفه های نمایشگاه، اقدام به خرید كتاب كرده و علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه، از مزایا و جوایز در نظر گرفته شده برای پرداخت اپلیكیشنی بهره مند شوند.
با هماهنگی های بعمل آمده با اپراتورهای تلفن همراه كشور، استفاده از اپلیكیشن آپ در مدت زمان برگزاری نمایشگاه هیچ هزینه ای برای اینترنت همراه بازدیدكنندگان نمایشگاه نخواهد داشت از این رو دارندگان سیم كارت های دائمی و اعتباری تمام اپراتورها می توانند به صورت رایگان و بدون كم شدن حجم ترافیك اینترنت همراه خود از طریق اپلیكیشن آپ و با استفاده از اعتبار بن كتاب خود اقدام به خرید كتاب كنند.
متقاضیان دریافت بن كتاب می توانند اپلیكیشن آپ را با مراجعه به وبسایت http://app.733.ir دانلود و نصب كنند. اپلیكیشن آپ قابل نصب بر روی سیستم عامل های اندروید و ios است.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران ١٥تا ٢٥ اردیبهشت سال جاری در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.
فراهنگ**1880 ** 1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دیدار دانش آموزان و دانشجویان با رهبر انقلاب