علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



بازیکنان مستعد فوتبال بانوان در سه مرحله شناسایی می شوند


به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: با برگزاری سه مرحله اردوی انتخابی، قصد داریم تا داشته های فوتسال بانوان را ارزیابی و محک بزنیم و با دعوتشان به اردوهای تیم ملی، در مسیر موفقیت و رشد قدم بر داریم.

وی در ادامه بیان کرد: در سه مرحله اردوی انتخابی بازیکنان مستعدی که متولدین ۱۳۷۰به بالا هستند را دعوت خواهیم کرد تا بتوانیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم. در واقع بحث استعدادیابی را در پیش گرفته‌ایم تا در تیم ملی انگیزه، رقابت و تحول ایجاد کنیم. بازیکنان مستعد حاضر در لیگ های فوتسال بانوان کشور این پتانسیل دارند که با کار کردن و تمرین بسیار، بتوانند در جمع ملی پوشان اصلی قرار بگیرند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت: پس از کسب عنوان قهرمانی در آسیا، انتظارات از تیم ملی بسیار بالا رفته و این امر وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است. باید تیمی را پرورش دهیم تا با ترکیبی از بازیکنان پر تجربه و جوان، تیم قدرتمندی را بسازیم. ما نیازمند زمان هستیم تا بازیکنان مستعد را آماده کنیم تا در سال آینده در مسابقات حضوری پرقدرت داشته باشیم.


ویدیو مرتبط :
دروازبان مستعد 7 ساله مدرسه فوتبال پارسیان ورامین