ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



از بازگشت فرکی خوشحال می‌شویم


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.19 - 17:53

از بازگشت فرکی خوشحال می‌شویم

ورزش 3/ مدافع فولاد اعتقاد دارد که برکناری احتمالی اسکوچیچ موضوعی نیست که به او ارتباط پیدا کند.
مهرداد جماعتی در مورد فسخ قرارداد احتمالی اسکوچیچ سرمربی فولاد می‌گوید: به هر حال این موضوعی است که به باشگاه برمی‌گردد شاید باشگاه بعد از 11 هفته تصمیم گرفته به تیم شوک بدهد ولی این موضوع نیست که ما بخواهیم درباره آن اظهارنظر کنیم.
او در مورد اینکه گفته می‌شود از اینکه اسکوچیچ بازوبند کاپیتانی را از شریفات و او گرفته است ناراحت است هم گفت: خب به هر حال طبیعی است که من کمی از این اتفاق ناراحت باشم. البته اسماعیل هم مثل من ناراحت بود اما این‌ها دلیل نمی‌شود که ما بخواهیم در مورد این موضوع اعتراضی کنیم.
مدافع فولاد ادامه داد: شاید در دلمان ناراحت بوده باشیم اما تمام تلاشمان را برای موفقیت فولاد انجام دادیم و این موضوع را همه می‌دانند تمام ناراحتی‌مان را در دلمان نگه داشتیم تا بتوانیم به فولاد کمک کنیم و این تیم را از شرایطی که درگیر آن بود نجات دهیم.
جماعتی در پایان در مورد بازگشت احتمالی حسین فرکی به اهواز می‌گوید: به هر حال حسین آقا در این تیم کار کرده و ما را قهرمان کرده است، او با جو اهواز کاملا آشناست و من در کل خوشحال می‌شوم که ایشان دوباره به این تیم برگردد. امیدوارم هر کسی که سرمربی فولاد می‌شود بتواند به این تیم کمک کند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
زنگنه:برای بازگشت کامل ایران به بازار نفت آماه می شویم