سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با عدم ساخت تونل و پل ، معابر پایتخت به طور کامل قفل می شد


عضو شورای شهر تهران گفت: چنانچه شبکه معابر پایتخت توسعه پیدا نمی کرد، قطعا در شبکه ترافیک شهری و معابر با مشکل جدی برخوردار می بودیم.

با عدم ساخت تونل و پل ، معابر پایتخت به طور کامل قفل می شد/افزایش 2.2 برابر تعداد خودروهای شخصی در تهرانشهرخبر: احمد دنیامالی؛ در پاسخ به این سوال که آیا اجرای پروژه های عمرانی شهرداری از جمله پل صدر و تونل نیایش توانسته است از حجم ترافیک پایتخت را کاهش دهد و یا خیر اظهار داشت: به عقیده بنده چنانچه طرح های بزرگ عمرانی در کلانشهر تهران ساخته و به بهره برداری نمی رسید، بیشتر معابر پایتخت به طور کامل قفل و غیرقابل استفاده می شد.

وی در ادامه افزود: طبق آمارهای رسمی در طی یک دهه گذشته تعداد خودروهای شخصی پایتخت به بیش از 2.2 برابر رسیده است و همین موضوع باعث این شده است که هرچه تعداد پروژه های عمرانی تهران افزایش پیدا کند، اما به هر حال شاهد ترافیک در معابر باشیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که در گذشتهطرح جامع ترافیک برای جمعیت 4 میلیون نفری نوشته و تدوین شده بود و هم اکنون تعداد جمعیت تهران به بیش از 10 میلیون نفر رسیده است خاطرنشان کرد: بنابراین چنانچه شبکه معابر پایتخت توسعه پیدا نمی کرد، قطعا در شبکه ترافیک شهری و معابر با مشکل جدی برخوردار می بودیم.

دنیامالی در ادامه تصریح داشت: البته عده ای معتقدند که بایستی شبکه حمل و نقل عمومی به خصوص مترو توسعه پیدا کند. همان طور که مستحضرید در طی یک دهه گذشته ظرفیت شبکه حمل و نقل عمومی به خصوص مترو توسعه چشمگیری داشته است. البته در سند توسعه شهری شهرداری تهران به موضوع توسعه حمل و نقل عمومی اهمیت زیادی قائل شده است.

وی گفت: البته بایستی در کنار توسعه زیرساخت های شبکه های حمل ونقل عمومی، لازم است که از مردم و شهروندان تهرانی بخواهیم که با توسعه و تکمیل شبکه حمل ونقل عمومی به خصوص مترو، از این شبکه استفاده کنند و کمتر به سمت خودروهای شخصی خود بروند.222


ویدیو مرتبط :
ساخت پل یکسوکننده کامل