سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تردد در مسیرهای منتهی به مرزهای خروج زائران اربعین روان است


سردار محسن مهرابی روز شنبه در مرز شلمچه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در محورهای منتهی به دو مرز شلمچه و چذابه، قرارگاه ترافیکی اربعین از ابتدای آذرماه امسال در دو بخش درون و برون شهری راه اندازی شده و طرح های ترافیکی در سه مرحله اجرا شد.
وی اظهار داشت:تاکنون هیچگونه حادثه ترافیکی و حادثه فوتی و مجروحیت در محورهای شلمچه و چذابه رخ نداده است.
معاون هماهنگ کننده راهور ناجا همچنین از آغاز مرحله سوم اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای منتهی به شلمچه و چذابه خبر داد و گفت:این مرحله شامل نظارت بر رفت و برگشت زائران در شلمچه و چذابه است.
سردار مهرابی تصریح کرد: علاوه بر به کارگیری تمامی امکانات راهور استان خوزستان، 200 نیروی پیاده و تیم گشتی از استان های دیگر در محورهای مسیر اربعین استان خوزستان مستقر شده اند.
سردار محرابی همچنین با بیان اعمال محدودیت های تردد وسائط نقلیه سنگین در محور ارتباطی اهواز به خرمشهر و سوسنگرد به چذابه گفت: تردد وسائط نقلیه سنگین بجز خودروهای حامل سوخت و مواد فاسد شدنی و خودروهایی که مواد مورد نیاز رائران اربعین را تامین می کنند، از این مسیرهای ارتباطی ممنوع است.
مرزهای مهران در استان ایلام و چذابه و شلمچه در استان خوزستان از مبادی زمینی تردد زائران اربعین حسینی می باشند.
به گفته جانشین قرارگاه ظفر نیروی انتظامی، یک میلیون و یکصد هزار زائر حسینی تا صبح امروز شنبه از سه مرز زمینی کشور طی هفت روز گذشته عبور کرده اند.
7104/3015/6125/6064

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ورود اولین زائران به مرزهای مرکز گمرک