بسیج بازوی توانمند همه‌ عرصه‌های انقلاب اسلامی


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: گسترش فرهنگ بسیجی موجب افزایش همدلی و همزبانی در جامعه می‌شود و بسیج همواره یکی از بازوان توانمند انقلاب اسلامی مطرح است.

«علی گرجی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه چهارمحال و بختیاری - با تبریک هفته بسیج به همه غیورمردان، دلاوران عرصه‌ ایثار و خدمت و شهادت و جان ‌برکفان بسیجی گفت: بسیج به‌عنوان یک نیروی حافظ انقلاب است که دستاوردهای آن همیشه در صف مقدم حضور داشته است.

وی حرکت در خط ولایت را از ویژگی‌های بسیجیان برشمرد و تصریح کرد: بسیجیان باید هم‌چون گذشته با پایبندی عملی به ولایت مطلقه فقیه به حفظ وحدت و اتحاد و امنیت کشور کمک کنند.

گرجی با اشاره به این‌که بسیج از بدو تولد تاکنون خدمات بسیار زیادی را برای کشور انجام داده است، گفت: این مجموعه عظیم باید با ایجاد امید و مبارزه با یأس و ناامیدی زمینه حضور مستمر و بانشاط جوانان و نوجوانان در جامعه را فراهم کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با ابراز امیدواری از تأثیرات مهم برگزاری کارگاه‌های بصیرتی و آموزشی بسیج در جامعه، افزود: با توجه به هجمه دشمن در فضای مجازی و به تعبیری جنگ نرم، رسالت امروز بسیج و بسیجیان، سنگین‌تر از گذشته است که لازم است بسیجیان باید با هوشیاری و تیزبینی در مقابل این توطئه‌ها بایستند.

گرجی اظهار کرد: بسیج همواره به‌عنوان بازوی توانمند نظام اسلامی و یار و یاور مراسم و مناسبت‌های ایام‌الله انقلاب اسلامی بوده است.

وی حضور موثر و فعالانه بسیجیان در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی را منجر به تغییر معادلات منطقه‌ای و موازنه نبرد به نفع جبهه ضد صهیونیستی و مقاومت ضدتروریسم دانست.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
سخنان تبیینی رهبر معظم انقلاب اسلامی(دام ظله العالی) در مورد بسیج