سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واریز حقوق مددجویان کمیته امداد قبل از کارکنان


ایسنا/ رئیس کمیته امداد با اشاره به همراهی امدادگران برای ارتقاء بخشیدن به جایگاه کمیته امداد گفت: همراهی ، همدلی و همفکری امدادگران با رویکرد مدیریت جدید قابل تقدیر و ارزشمند است.

مهندس سید پرویز فتاح درهمایش روسای حراست استان ها با اشاره به گذشت هفت ماه از مدیریتش در امداد گفت: طی این مدت سعی در تبیین نظرات، اصلاح رویکردها ورفتارها و همچنین انتقال این اهداف به همه امدادگران داشتیم که به نتایج مطلوبی نیز دست یافتیم.

وی با بیان اینکه دردوره جدید رویکرد ما یکپارچگی و همسو شدن با امدادگران است تصریح کرد: عمده دلیل سفرهای استانی که هرهفته انجام می شود این است که امدادگران در استان ها اهداف جدید این نهاد را مستقیم و فارغ از دستورالعمل ها بشنوند و ما نیز ازنزدیک با آنان و به ویژه مددجویان و نیازمندان آشنا شویم.

فتاح با اشاره به 28 سفراستانی خود، اظهار کرد: برداشت من از دور اول سفرها این است که تمامی امدادگران و جامعه هدف امداد با ما همراه و همدل هستند که این موضوع بسیار ارزشمند است.

رئیس کمیته امداد همراهی جامعه هدف امداد با مدیریت امداد را بسیارمهم و ضروری دانست خاطرنشان کرد: برای موفقیت امداد نیاز به همدلی و همکاری مددکاران نیز داریم که این امر شرط مدیریت درست و مردمی است.

فتاح گفت: به عنوان مثال واریزحقوق مددجویان قبل از کارکنان امداد یکی ازاقداماتی بود که در دستور کاری ما قرار گرفت. احترام به مددجو برای خادمان آنها لازم و ضروری است که این امر جزو رفتارهای رویکردی ما محسوب می شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد باید به فرهنگ مردمی بودن، ساده زیستی آراسته شود یادآور شد: امدادگران برای موفقیت و رسیدن به تعالی باید سادگی زیستی را در زندگی کاری خود از امام راحل بیاموزند و سرلوحه کاری خود قرار دهند. امدادگران باید از اتاق های اداری خود بیرون بیایند و در بین مردم حضور یابند.

رئیس کمیته امداد درخصوص تخلفات و کم کاری هایی که از برخی مدیران و مراکز استانها گزارش می شود گفت: در وهله اول پیشگیری و کشف موضوع خیلی مهم است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی خطاب به روسای حراست با اشاره به اینکه همه نقاط آسیب پذیر امداد شناسایی شده است گفت: با تمرکز و اولویت بندی بر روی مراکز متخلف و آسیب پذیرباید ریشه ها شناسایی و افرادی که به امداد ضررمی رسانند از بدنه این سازمان جدا شوند.

فتاح با بیان اینکه خدمت در کمیته امداد بسیارحساس و مهم است افزود: امداد باید پاک و بدون هیچ گونه آلودگی اداره شود چرا که مردم زکات، صدقه ، نذورات و کمک های خود را به دلیل اعتمادی که به این نهاد دارند، پرداخت می کنند. همه باید تلاش کنیم یک امداد متخلق به اخلاق اسلامی، نزدیک به افکارانقلاب و مقام معظم رهبری و در شان این ملت داشته باشیم.

فتاح با اشاره به نزدیک شدن انتخابات اظهارداشت: کمیته امداد حق ورود به انتخابات را ندارد و این نهاد نباید به نفع یا علیه کسی اقدامی انجام دهد یا از امکانات این نهاد برای این منظور استفاده کند چراکه درصورت مشاهده با متخلفین برخورد جدی می شود و حراست باید برای جلوگیری از بروز این گونه موارد با درایت و هوشمندی خاصی عمل کند.

براساس گزارش سایت کمیته امداد، وی با تقدیر از زحمات و خدمات نیروهای حراستی که همراه ، همدل و هماهنگ با امداد هستند افزود: نیروهای حراست نباید ازموقعیت خود استفاده کنند چراکه این افراد از مومن ترین ، امین ترین و مخلص ترین ها انتخاب شده اند.


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه کتاب و دستاوردهای مددجویان کمیته امداد