علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تاکید کامرون و کوربین بر لزوم ماندن در اتحادیه اروپا


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس روز شنبه اعلام کرد نظر دولت این کشور، ماندن این کشور در جمع کشورهای اتحادیه اروپا است و با تبلیغات علیه این سیاست برخورد خواهد کرد.

کامرون گفت: دولت انگلیس با ماندن در جمع اتحادیه اروپایی موافق است چون اعتقاد دارد کشور با جدا شدن از این اتحادیه میلیاردها پوند سرمایه گذاری را از دست خواهد داد.

علاوه بر کامرون، جرمی کوربین رهبر حزب کارگر نیز با جناح های مخالف عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا مخالفت کرده و خواستار عدم تبلیغات گروههای مخالف در این زمینه شده است.

این در حالی است که بوریس جانسون نماینده مجلس عوام از حزب محافظه کار و اخیراً نیز شهردار لندن با ماندن انگلیس در جمع کشورهای اتحادیه اروپا مخالفت کرده اند.

جانسون هفته گذشته در جنوب غرب انگلیس در جمع هواداران حزب محافظه کار و با حضور «اوون پترسون» نخست وزیر سابق و عضو این حزب، بر ضد ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا سخنرانی کرد.

وی گفت: اتحادیه اروپا مثل یک کلنی است که انگلیس باید از آن جدا شود و استقلال خود را به دست آورد.

شش هفته ماندن به همه پرسی ۲۳ ژوئن در انگلیس برای جدا شدن یا ماندن این کشور در جمع کشورهای عضو اتحادیه اروپا، نظرسنجی ها حاکی از برابر بودن تقریبی نظرات موافق و مخالف است.


ویدیو مرتبط :
دیوید کامرون: اتحادیه اروپا باید تغییر کند