سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اختلال در بخش حمل و نقل ریلی فرانسه به دلیل اعتصاب


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، اعتصاب کارگران بخش راه آهن فرانسه که به ابتکار اتحادیه های کارگری و با هدف اعمال فشار بر مقامات به منظور بهبود شرایط کارگران در این بخش آغاز شده است، روز سه شنبه حمل و نقل ریلی فرانسه را مختل کرد.

مسئولان شرکت ملی راه آهن فرانسه SNCF اعلام کردند با توجه به هشدار اعتصاب در حمل و نقل ریلی، اختلالات کنونی  قابل پیش بینی بود به همین علت شرکت پیشاپیش با ارسال پانصد هزار پیام کوتاه به مشتریان خود، آنها را از اختلالات احتمالی در رفت و آمد قطارها آگاه کرده بود.

نهم آوریل نیز در اعتصابی که در بخش حمل و نقل ریلی فرانسه برگزار شد و مشکلات گسترده ای در این بخش ایجاد کرد، نزدیک به 35 درصد کارگران شرکت کردند. طبق آن چه که اتحادیه های بخش حمل و نقل ریلی فرانسه اعلام کرده اند این اعتصاب که از ساعت 19 دوشنبه شب آغاز شده تا تا هشت صبح چهارشنبه ادامه خواهد یافت. مسئولان شرکت ملی راه آهن فرانسه پیش بینی کرده اند فعالیت عادی قطارها به تدریج از روز چهارشنبه از سر گرفته خواهد شد.

فیلیپ مارتینز مدیر کل کنفدراسیون عمومی کار فرانسه CGT خواستار آن شده است که اواسط ماه مه نیز کارگران صنعت راه آهن اعتصاب کنند. مارتینز احتمال این که این جنبش اعتراض آمیز تا زمان آغاز برگزاری بازیهای جام ملتهای اروپا در دهم ژوئن ادامه داشته باشد، بعید ندانسته است.

وی تاکید کرد:" این یک اعتصاب هشدار دهنده است. ما خواستار آن هستیم که مذاکرات از سر گرفته شود بنابراین در حال حاضر توپ در زمین آنهایی است که از طرف کارفرمایان مذاکره می کنند. اگر کارفرمایان قبول کنند که درباره مطالبات و خواسته های حقوق بگیران مذاکره کنند، دیگر مشکلی نخواهد بود. من هم تماشای فوتبال را دوست دارم اما مطالبات کارگران در اولویت است."

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مهندسی حمل و نقل ریلی