سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آموزی/ فعالسازی Google Now در اندروید 5 و 6


به لطف گوگل هنوز تحریم دستیار صوتی این شرکت در ایران ادامه دارد، اما ایرانی ها همیشه راهی برای دور زدن این تحریم پیدا می‌کنند. قبلا آموزشی مبنی بر دور زدن تحریم گوگل نو در کیت‌کت را داشتیم، حال نوبت به آبنبات چوبی و آخرین نسخه اندروید رسیده تا بتواند با راحتی تمام از این سرویس پیش‌رفته استفاده کند. پس با ترنجی همراه شوید تا در اندروید 5 و نیز برای اولین بار در اندروید 6 این قابلیت را فعال کنیم.

ترنجی/ به لطف گوگل هنوز تحریم دستیار صوتی این شرکت در ایران ادامه دارد، اما ایرانی ها همیشه راهی برای دور زدن این تحریم پیدا می‌کنند. قبلا آموزشی مبنی بر دور زدن تحریم گوگل نو در کیت‌کت را داشتیم، حال نوبت به آبنبات چوبی و آخرین نسخه اندروید رسیده تا بتواند با راحتی تمام از این سرویس پیش‌رفته استفاده کند. پس با ترنجی همراه شوید تا در اندروید 5 و نیز برای اولین بار در اندروید 6 این قابلیت را فعال کنیم.

میدانم قبل از خواندن مقدمه و… به سراغ اعداد میگردید تا استارت را بزنید اما نکاتی هست که باید قبل از انجام این فرایند بدانید.

*ابتدا اینکه فعالسازی نیاز به روت دارد و هیچ روش دیگری بجز استفاده از روت پیدا نکردیم.

*نکته دیگر اینکه ممکن است این روش در اسمارت‌فون شما پاسخگو نباشد، درواقع تضمینی مبنی بر اینکه 100 درصد این روش جوابگو باشد نیست.

*ممکن است قابلیت جدید now on tap با مشکل مواجه شود. برای مثال موقع گرفتن دکمه هوم، اپلیکیشن گوگل سرچ کرش کند. همانطور که میدانید تدابیر امنیتی گوگل در ورژن های اندرویدی جدید بالاتر رفته؛ بطوریکه حتی با روشن کردن وی‌پی‌ان و فیک لوکیشن و نیز قرار دادن لوکیشن در حالت Device only، گوگل به راحتی قادر به شناسایی کشور و منطقه زندگی شماست.

حال برویم سراغ اصل مطلب:

1- ابتدا اپلیکیشن Market unlocker را از این لینک دانلود کنید.

2- پس از نصب، وارد اپلیکیشن شده و Enable Unlocker را روشن کنید. خواهید دید که مارکت اصلی به وریزون با کد اختصاصی تغییر خواهد یافت.

3- گوشی را ریست کنید تا اپلیکیشن ها از ابتدا عملکرد خودرا آغاز کنند و صدالبته برروی مارکت جدید.

4- اکانت گوگل خودرا پاک کرده و دوباره Sign in شوید.

5- از شما سوالی درمورد اینکه آیا مایلید گوگل نو راه اندازی شود یا خیر خواهد پرسید که با فشار دادن گزینه Yes im in، ادامه دهید.

دستیار صوتی شما با تمام قابلیت ها فعال می باشد. از این پس میتوانید به راحتی یادآور ست کنید و از کارد ها و دستورات مختلف لذت ببرید.

این روش در اسمارت‌فون های نکسوس 5 و الجی جی 3 تست شده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
نرم افزار اندروید گوگل لانچر Google Now Launcher