ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قوچان‌نژاد: تحت تاثیر اتفاقات بازی با بانک سرمایه بودیم/ پیکان برایمان ناشناخته بود


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جبار قوچان‌نژاد پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش در برابر پیکان در خصوص این مسابقه اظهار داشت: بازیکنانم تحت تاثیر بازی هفته قبل بودند و شوکی که در آن مسابقه به ما وارد شد بر روند بازی ما تاثیرگذار بود. هفته گذشته در حالی که در آستانه پیروزی قرار داشتیم نتوانستیم بازی خوبی ارائه دهیم و نتیجه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: در بازی مقابل پیکان آنطور که باید بازی نکردیم البته از طرفی تیم پیکان تغییراتی داشت و بازیکنان جوانی را وارد زمین کرده بود که انگیزه بسیار زیادی داشتند. بازیکنان جوان تیم پیکان برای ما ناشناخته بودند و از این بابت کمی دچار مشکل شدیم.

سرمربی تیم والیبال ثامن‌الحجج خراسان درمورد اینکه پیش از مسابقه پیش‌بینی می‌شد تیمش راحت‌تر پیکان را شکست دهد عنوان کرد: من هم با این موضوع موافق هستم خودمان هم همین توقع را از خودمان داشتیم نمی‌خواهم چیزی را توجیه کنم اما باید بگویم وقتی هفته گذشته بازی را به تیم بانک سرمایه واگذار کردیم شوک عجیبی به ما وارد شد و نتوانستیم خودمان را بازسازی کنیم.

قوچان‌نژاد ادامه داد: وقتی تیم ناگهان جوان می‌شود به طور قطع برای حریفان ناشناخته خواهد بود و بازی برابر ‌آنها سخت می‌شود. قبول دارم که مقابل پیکان بازی خوبی انجام ندادیم اما از طرفی خوشحالم که توانستیم در تهران حریف خود را شکست دهیم و به پیروزی‌های خود اضافه کنیم.

وی در خصوص دیدار هفته گذشته مقابل بانک سرمایه تصریح کرد: همه چیز واضح است، ما در ست چهارم با نتیجه 23 بر 18 ا ز حریف پیش بودیم که متاسفانه وقفه‌ای در بازی ایجاد کردند و چند دقیقه بازی متوقف شد که فکر می‌کنم کار خوبی نبود و همان چند دقیقه به ضررمان شد.

قوچان‌نژاد افزود: چند بازیکن با هم درگیر شده‌ بودند و تمام تمرکز تماشاگران هم به روی آنها بود ما بازی را از لحاظ روانی از دست دادیم که بازی به ست پنجم کشیده شد در ست آخر بازی همه چیز پایاپای پیش می‌رفت تا اینکه با چند اشتباه نتیجه کلی بازی را به حریف واگذار کردیم.

سرمربی تیم والیبال ثامن‌الحجج خراسان درمورد وضعیت جسمی خودش پس از سانحه رانندگی در جاده تبریز گفت: خدا را شکر وضعیتم خیلی بهتر شده است اما همچنان کتفم کمی درد می‌کند همین که به خیر گذشت و اتفاقی خیلی بدی برایمان نیفتاد جای شکر دارد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/BPAR15


ویدیو مرتبط :
حواشی بازی پیکان تهران و بانک سرمایه+مصاحبه