ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تساوی پرسپولیس با پدیده در نیمه نخست


مهر/ نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس با پدیده مشهد در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه تساوی به اتمام رسید.
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از امروز شنبه آغاز شد که در اولین مسابقه تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف تیم پدیده رفت و نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.
سوشا مکانی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، محمد انصاری، رامین راضاییان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، میلاد کمندانی، امید عالیشاه و مهدی طارمی ۱۱ بازیکن اصلی پرسپولیس در این مسابقه بودند.
در نیمه نخست تیم پرسپولیس بیشتر از میزبان بر بازی مسلط بود و کنترل مسابقه را در اختیار داشت ولی موقعیت صد درصد گلزنی به دست نیاورد. پدیده هم که دقایق کمتری توپ و میدان را در اختیار داشت در دقیقه ۴۴ خطرناکترین موقعیت بازی را خلق کرد و یک توپ به تیرک دروازه پرسپولیس زد تا دو تیم بدون آنکه گلی به ثمر برسانند به رختکن بروند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
گل اول پدیده توسط یونس شاکری پرسپولیس 1 - 1 پدیده هفته