فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



امام جمعه رضوانشهر: توسعه فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به عزم ملی نیاز دارد


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین هادی حبیبی در خطبه های نماز جمعه این هفته رضوانشهر با بیان اینكه همه ما در برابر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مسئولیت سنگینی بر عهده داریم، افزود: به واسطه ارزش و بهایی كه اسلام برای شخصیت انسان به خصوص زن قائل شده؛ نگاه خاصی به حجاب و عفاف در این آئین وجود دارد به طوری كه در حریم امن حجاب و عفاف، شخصیت زن بها و ارزش می‌یابد.
وی یادآور شد: به عنوان یك فرد مسلمان اگر ببینیم ارزشی در جامعه نادیده گرفته شده ، وظیفه امر به معروف و نهی از منكر داریم و در برابر غفلت‌هایی كه در عرصه حجاب و عفاف با آن مواجه هستیم، وظیفه داریم به تبیین آن بپردازیم.
وی به تلاش بیگانگان برای از بین بردن فرهنگ حجاب و عفاف اشاره كرد و گفت: دشمن همه تلاش خود را با بهره گیری از ابزارهای مختلف برای از میان بردن حجاب و عفاف به كار گرفته كه نابود ساختن و از هم گسستن بنیان خانواده‌ها یكی از برنامه‌های مهم دشمنان است.
امام جمعه شهرستان رضوانشهر در بخش دیگری از سخنانش افزود: همانگونه كه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، برای ما تضمین های عملی مذاكرات هسته ای مهم می باشد كه طرف های غربی و اروپایی باید به آنها پایبند باشند.
وی همچنین به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار اعضای اتحادیه انجمن های دانش آموزی كشور اشاره و اضافه كرد: امروز سران بعضی از كشورهای منطقه با صرف دلارهای نفتی در صدد تخریب حزب الله لبنان هستند.
وی افزود: همانگونه كه رهبری فرموده اند؛ حزب الله لبنان افتخار جهان اسلام می باشد و مانند نگینی می درخشد.
وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز رحلت حضرت زینب كبری، به برجستگی های زندگی عقیله بنی هاشم پرداخت و بیان كرد: اطاعت پذیری از ولی خدا را همواره رعایت می كرد و همچنین مسئولیت پذیری از مهمترین سیره رفتاری ایشان بود كه پس از حادثه كربلا، بحران حوادث را بخوبی مدیریت كردند.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 كیلومتری غرب مركز استان گیلان واقع است.
7293/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
توسعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف