ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آرزوهای وزنه بردار 94 كیلوگرم ایران


به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون وزنه برداری، «علی هاشمی» در خصوص رقابت های قهرمانی آسیا در تاشكند ازبكستان افزود: رقابت های قهرمانی آسیای امسال با توجه به در پیش بودن المپیك، از سطح بسیار بالایی برخوردار است و مدال گرفتن در آن كار آسانی نخواهد بود، اما سعی و تلاش خودم را انجام می دهم تا سربلند از این رقابت ها بیرون بیایم.
وی با اشاره به اینكه در پیكارهای قهرمانی سال 2015 جهان در هیوستون آمریكا یك سهمیه المپیك برای تیم ملی ایران كسب كرد، گفت: برای حضور در المپیك ریو نیاز به پشت سرگذاشتن دو مسابقه انتخابی داشتم كه با حضور در رقابت های قهرمانی آسیا جواز حضور در المپیك را كسب خواهم كرد.
وزنه بردار ایلامی تیم ملی با توجه به ركوردهای خوبی كه دارد و باید به فكر میدان های بزرگتر از آسیایی باشد، گفت: كسب مدال در رقابت هایی چون جهانی سخت است، اما من اكنون در شرایطی هستم كه می توانم به این مهم دست یابم. وی افزود: اگر بتوانم كمی از آسیب دیدگی رهایی یابم، شرایط من بهتر می شود و هر چند پزشكان گفته اند كه بعد از مسابقات آسیایی باید عمل جراحی انجام دهم، اما امیدوارم بتوانم در مسابقات وزنه برداری جام فجر شركت كنم.
هاشمی با اشاره به اینكه در پیكارهای جهانی آمریكا پنجم شد، یادآور شد: در این مسابقات چندین نفر از رقبای من دوپینگ كرده بودند و به طور حتم سطح این دسته در المپیك پایین خواهد آمد و شانس كسب مدال برای من خیلی زیاد است.
ورزشی**1210**1545

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نایب قهرمانی پرمدال ترین وزنه بردار ایران