فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سازمان آتش نشانی اهواز وضعیت ایمنی موکب ها در مرز چذابه را بررسی کرد


امیر نجفی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پرسنل عملیاتی سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز پس از استقرار در مرز چذابه اقدام به بازدید از موکب ها نموده و با ارائه راهکارها و پیشنهادات ایمنی در خصوص ایمن سازی اماکن پذیرائی زائران حسینی گام موثر و مفیدی در پیشگیری از بروز حوادث احتمالی برداشتند.
وی در ادامه گفت :دراقدام بعدی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با اعزام چادر گروهی و تجهیزات و ماشین آلات برنامه اسکان تیم های عملیاتی را شامل خودروهای اطفاء حریق،امداد و نجات،خودرو تانکر آبرسان،خودرو فرماندهی به اجرا گذاشت.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به تامین ایمنی و خدمات رسانی به موکب ها و زائران حسینی در مرز چذابه اظهار داشت: همزمان با آماده سازی مرز چذابه جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به عنوان تامین کننده ایمنی با اعزام تیم کارشناسی به محل شرایط موجود را بررسی و باتوجه به تجربیات مفید سال گذشته اقدام به پیش بینی و جانمایی محل های استقرار نمود.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار داشت: تیمهای اطفاء حریق و امداد و نجات در چذابه با تمام توان و بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت هستند و تا هر زمان که لازم باشد در مرز چذابه باقی خواهند.
200موکب(محل اسکان و پذیرایی) در مرز چذابه برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی بر پا شده است.
7158

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مانور امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ک