سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



درخواست کمک ۱۰ ساله اسرائيل از آمريکا بابت «تهديد ايران»


درخواست کمک ۱۰ ساله اسرائيل از آمريکا بابت «تهديد ايران»

مهر/ منابع آگاه در کنگره آمريکا از درخواست رژيم صهيونيستي براي دريافت سالانه ۵ ميليارد دلار با ادعاي مقابله با تهديد ايران خبر دادند.
به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از رويترز، رژيم صهيونيستي به بهانه مقابله با ايران، کمک هاي نظامي بيشتري از واشنگتن مطالبه کرده است. منابع آگاه در کنگره آمريکا با اعلام اين مطلب از درخواست تل آويو براي دريافت سالانه ۵ ميليارد دلار کمک به مدت ۱۰ سال از واشنگتن خبر دادند.

اين در حالي است که کمک نظامي کنوني آمريکا به اين رژيم سالانه حدود ۳ ميليارد دلار است. با اين حال اعتبار قرارداد پرداخت کمک نظامي آمريکا به رژيم صهيونيستي در سال ۲۰۱۷ به پايان مي رسد.

مقامات رژيم صهيونيستي مدعي اند کمک نظامي بيشتر را به خاطر مقابله با تهديد نظامي ايران نياز دارند. با اين حال زرادخانه نظامي اين رژيم همواره به عنوان تهديدي جدي براي صلح منطقه به شمار مي رود.

گفتني است دستيابي ايران و کشورهاي ۱+۵ به توافق هسته اي، خشم اسرائيل را برانگيخته به طوري که اين رژيم از هر تمهيدي براي ضربه زدن به آن استفاده مي کند.

با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
از بیمارستان نیمه کاره بیست ساله تا درخواست کمک مدیر کل آموزش و پرورش لرستان