سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واحد تولید آهک صنعتی اردکان در دست ساخت است


به گزارش ایرنا هادی مقیمی روز سه شنبه در بازدید از این واحد افزود: این کارخانه با سرمایه گذاری دهیاری ها و با همکاری شرکت تعاونی همیاران روستایی شهرستان اردکان به بهره برداری خواهد رسید.
مقیمی با اشاره به اینکه برای تکمیل این واحد بزرگ صنعتی تاکنون بیش از 120میلیارد ریال اعتبار صرف شده افزود: خوشبختانه اردکان شاهد توسعه و رونق خوبی در همه زمینه ها بویژه در حوزه دهیاری ها و روستاها بوده است.
وی افزود: کسب مقام اول شرکت تعاونی های همیاران روستایی کشور توسط شرکت تعاونی همیاران روستایی اردکان در نمایشگاه جامع مدیریت شهری و روستایی کشور نشان از عملکرد مناسب این شرکت دارد که امیدواریم با تکمیل این واحد صنعتی و ارزش افزوده قابل توجهی که نصیب این شرکت خواهد شد شاهد پیشرفت هر چه بیش تر آن و توسعه و عمران روستاها باشیم.
مقیمی توسعه این واحدهای صنعتی را مرهوم تلاش مسوولان و مردم این شهرستان دانست و افزود: انصافا حمایت های خوبی از صنایع و واحدهای تولیدی صنعتی در این شهرستان شده است.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد گفت: امیدواریم شاهد رونق و توسعه دیگر شهرستان های استان یزد باشیم .
بازدید از طرح های روستای ترک اباد ، دیدار با محمود فتاحی هنرمند اردکانی ، بازدید از بافت تاریخی روستای ترک از دیگر برنامه های مقیمی در سفر به اردکان بود.
شهرستان اردکان با 85 هزار نفر جمعیت دارای 27 روستاست و در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 6197

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
موفقیت های یک واحد تولید یخچال های خانگی و صنعتی