ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



زیدان: رونالدو کارهایی انجام می‌دهد که از عهده من هم برنمی‌آمد


به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روزهایی که بحث داغ رسانه‌های اسپانیا اُفت و بحرانی شدن وضعیت کهکشانی‌ها پس از قبول شکست خانگی در دربی مادرید بود، رئال مادرید در یک بازی خانگی سلتاویگو را با نتیجه 7 بر یک شکست داد که چهار گل از این هفت گل را کریستیانو رونالدو زد. زین‌الدین زیدان، سرمربی کهکشانی‌ها پس از این بازی عملکردش تیمش را برابر شاگردان پیشین لوئیس انریکه ستود و بیشتر از همه مهاجم پرتغالی رئال را مورد تمجید قرار داد.

وی در تحلیل روند بازی به سایت باشگاه رئال‌ مادرید گفت: ما بین دو نیمه مسائلی را با بازیکنان‌مان مطرح کردیم. در نیمه اول، حریف برای ارائه یک بازی خوب انگیزه داشت. سلتاویگو تیمی است که بازیکنان خوبی در ترکیبش دارد و می‌خواست توانایی‌هایش را نشان دهد. در نیمه دوم اما روند بازی عوض شد و ما قوی‌تر ظاهر شدیم، حملات‌مان افزایش پیدا کرد و فشار بیشتری به حریف آوردیم. زمانی هم که گل زدیم، کار آسان‌تر شد.

زیدان ادامه داد: عملکرد کریستیانو در این بازی فوق‌العاده بود. هواداران هر از چند گاهی ممکن است هو کنند و این بخشی از فوتبال است و تنها به رونالد محدود نمی‌شود. هواداران انتظارات زیادی دارند، چون بازیکنان ما را به خوبی می‌شناسند و از آنها می‌خواهند که بازی‌های بهتری را ارائه کنند. این موضوع البته برای ارتقای سطح عملکرد تیم خوب است. ما همیشه به دنبال ارتقای سطح بازی‌مان بوده‌ایم. شما کریستیانو را می‌شناسید و می‌دانید که او توانایی زدن چهار گل را در یک بازی دارد، کاری که از عهده تعداد کمی از بازیکنان برمی‌آید. از این حیث او بی‌همتاست.

زیرو در ادامه تمجیدش از رونالدو، درباره گلی او که با یک ضربه ایستگاهی تماشایی به ثمر رساند، گفت: ضربات او بی‌نظیر است. خودم من شاید از فاصله‌ای نزدیک‌تر بتوانم یک ضربه ایستگاهی خوب بزنم. ضمن اینکه هرگز در یک بازی چهار گل نزده‌ام. بازیکنان کمی می‌توانند چنین کاری انجام دهند. رونالدو در رئال مادرید بازی می‌کند، او بازیکنی قوی، خوب و دارای پتانسیل زدن چهار گل در 35 دقیقه از زمان بازی است. من زمانی که آمار او را می‌بینم خوشحال می‌شوم.

زیدان راجع به عملکرد گرث بیل هم عنوان کرد: عملکرد بیل هم به نظر من خوب بود. ما با هم صحبت کردیم و او گفت که بعد از مدتی طولانی غیبت خوشحال است که دوباره می‌تواند بازی کند. من از بازی‌اش راضی‌ام و فکر می‌کنم که کاملاً آماده شده است. حالا دو روز وقت داریم که خودمان را برای بازی سه‌شنبه برابر رم در لیگ قهرمانان آماده کنیم.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها درباره حملات و دفاع تیمش هم اظهار داشت: مهمترین چیز این است که بدانید ما برابر چه تیمی بازی می‌کردیم. سلتاویگو نقاط ضعف کمی دارد و بالعکس از نقاط قوت فراوانی برخوردار است. سه چهار بازیکن هجومی سلتاویگو فوق‌العاده‌اند. از نظر تاکتیکی، مهمترین چیز این است که بازی شما زمانی که توپ را دارید و زمانی که آن را در اختیار ندارید، متمایز باشد. زمانی که توپ را نداشته باشد، باید از نظر دفاعی عملکرد خوبی ارائه کنید و زمانی که توپ را دارید بازی حملات خطرناکی داشته باشید.  تا زمانی که ما صاحب توپ باشیم، من نگرانی ندارم.

زیدان در پایان گفت: فلسفه ما این است که به همه بازیکنان‌مان فرصت بازی برسد. همه آنها بازیکنانی بزرگ هستند و انتخاب از میان آنها کار سختی است. مهمترین چیز درباره ما این است که وقتی یک بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه می‌شود، شیوه بازی‌اش عوض نمی‌شود. مقابل سلتاویگو تمام تغییراتی که ما انجام دادیم، انرژی‌ تیم را افزایش داد و این برای یک مربی خبر خوشحال‌کننده‌ای است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کبد چیست و چه کارهایی انجام می دهد؟