ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم فوتسال دانشجویان ایران برای دومین بار قهرمان آسیا شد


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی که به عنوان نماینده فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی کشورمان در دومین دوره رقابتهای قهرمانی فوتسال دانشجویان آسیا در آلماتی قزاقستان شرکت کرده بود عصر امروز چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه در دیدار فینال این مسابقات حاضر و با برتری مقابل تیم قزاقستان (1) به عنوان قهرمانی رسید.
تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان در این دیدار با نتیجه 12 بر صفر برابر تیم قزاقستان (1) به پیروزی رسید تا برای دومین بار عنوان قهرمانی قاره آسیا را از آن خود کند.
در این دیدار عارف بلوکی و علی ابراهیمی هر کدام 3 گل ،دانیال کیویلی 2 گل، مسلم اولادقبا، محمد زارعی، حمیدرضا پورجاوید و مجتبی حسن نژادیک گل، برای تیم ایران به ثمر رساندند.
گفتنی است در این دوره از رقابتها هشت تیم طی یک هفته در آلماتی قزاقستان به رقابت پرداختند که در نهایت ایران، قزاقستان و تاجیکستان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
لازم به ذکر است تیم فوتسال دانشجویان ایران بامداد روز جمعه ساعت 1:30 دقیقه وارد فرودگاه امام خمینی(ره) می شود.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/U25LTM


ویدیو مرتبط :
تیم فوتسال زنان ایران ، قهرمان آسیا شد