سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیت‌الله واعظ طبسی: راضی نیستم تا زمانی که زنده‌ام خاطراتم منتشر شود


آیت‌الله واعظ طبسی: راضی نیستم تا زمانی که زنده‌ام خاطراتم منتشر شودفارس/ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: با وجود تأکیدات فراوانی که صورت می‌گیرد بنده به هیچ عنوان راضی نیستم خاطراتم تا زمانی که زنده‌ام بر روی کاغذ بیاید.

آیت‌الله عباس واعظ طبسی دقایقی قبل در حاشیه دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان رضوی که در محل تالار آینه حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: چه پیش از انقلاب و چه سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و حتی امروز افراد متعددی از دستگاه‌های مختلف اجرایی به بنده مراجعه کردند و از من خواستند که خاطراتم را بازگو کرده و یا اجازه انتشار آن را بدهم، اما من اجازه ندادم.

وی افزود: من در پیشگاه خداوند با صراحت اعلام می‌کنم که راضی نیستم تا زمانی که زنده‌ام کلمه‌ای در تعریف و توصیف بنده و همچنین بیان خدماتی که اگر توفیق انجام آنها را داشته‌ام بر روی کاغذ بیاید و منتشر شود.

آیت‌الله واعظ طبسی خاطرنشان کرد: اداره اطلاعات چندین بار در این رابطه درخواست کرده‌اند اما من قبول نکرده‌ام، حتی اسنادی را در ارتباط با خاطرات بنده جمع‌آوری کرده و برای من ارسال کردند که تبدیل به کتاب شود اما من تأکید کردم به هیچ عنوان رضایت ندارم کتابی در خصوص خاطرات بنده و یا با موضوع فعالیت‌هایی که از سوی بنده انجام گرفته منتشر شود.

وی با بیان اینکه خاطرات هرگز نخواهد مرد و روزی بالاخره بیان می‌شود، متذکر شد: تقاضا می‌کنم دوستان در این ارتباط صحبتی نکنند، چراکه من در زمان انقلاب اسلامی تنها برای کسانی که در راه پیروزی انقلاب گام‌های متعددی برمی‌داشتند صحبت می‌کردم و کار خاصی انجام نمی‌دادم.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی عنوان کرد: امروز هم اگر قرار است خاطراتی از آن زمان منتشر شود باید خاطرات کسانی که در دوران پیروزی انقلاب جنگیدند و به شهادت رسیده‌اند منتشر و یا با خانواده‌های آنها مصاحبه شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
دیدار هیئت مصری با آیت الله واعظ طبسی