ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شعبانی‌بهار: طباطبایی قول پرداخت پاداش بانوان را داد/ پول را به حساب فدراسیون کارته واریز کرده‌ام


به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی مردان و بانوان کاراته کشورمان شهریور ماه سال جاری راهی ژاپن شدند تا در سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنند. پیش از اعزام ملی پوشان به یوکوهاما، شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به همراه سمندر رئیس وقت فدراسیون کاراته در اردوی آماده‌ سازی تیم ملی بانوان در سالن شهید کبکانیان حضور پیدا کردند. شعبانی بهار با حضور در اردوی بانوان قول پرداخت 35 میلیون تومان پاداش به ملی پوشان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا را داد، اما این مبلغ تا به حال به حساب ملی پوشان واریز نشده است.

غلامرضا شعبانی بهار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دلیل پرداخت نشدن پاداش ملی پوشان از سوی فدراسیون کارته، اظهار داشت: بنده با حضور در اردوی تیم ملی بانوان قول پرداخت 35 میلیون تومان پاداش را دادم و بلافاصله در همان مقطع قول خود را عملی کردم. پیش از اعزام بانوان کاراته کا به ژاپن مبلغ مشخص شده را به حساب فدراسیون واریز کردم.

وی در ادامه افزود: متاسفانه پرداخت پاداش بانوان از سوی بنده با تغییرات در مدیریت فدراسیون کاراته همزمان شد، اما همه می‌دانند که این مبلغ در اسرع وقت به حساب فدراسیون واریز شده است.

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه، خاطر نشان کرد: پس از اینکه طباطبایی به عنوان سرپرست فدراسیون کاراته معرفی شد، بنده بلافاصله این موضوع را به او نیز اعلام کردم. طباطبایی قول داده بلافاصله پس از دریافت اولین بودجه از وزارت ورزش و جوانان پاداش بانوان را پرداخت کند.

شعبانی بهار در پایان عنوان کرد: بنده این موضوع را پیگیری خواهم کرد تا ملی پوشان پاداش خود را دریافت کند. روزی که در اردوی بانوان حضور پیدا کردم قول پرداخت پاداش به 7 نفر را دادم.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/JUM443


ویدیو مرتبط :
واریز بودجه فدراسیون به حساب شخصی در خارج از کشور