طرح هلال احمر برای تامین سلامت غذایی مادران باردار نیازمند


رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به رونمایی از باشگاه داوطلبان جمعیت هلال احمر در روز دوشنبه (30 آذرماه) گفت: افرادی که عضو باشگاه داوطلبان هلال احمر شوند، می‌توانند از تخفیف‌های ویژه بیمه، برخی فروشگاه‌ها و ... استفاده کنند.

به گزارش سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرح‌ناز رافع درباره هشتمین آیین نکوداشت خیرین، داوطلبان و واقفان جمعیت هلال احمر، گفت: در این آیین از 700 تن از داوطلبان، خیرین و واقفان جمعیت هلال احمر تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تا این لحظه دستورالعملی درباره املاک و مستقلات وقفی نداشته‌ایم، تصریح کرد: در هشتمین آیین نکوداشت خیرین، داوطلبان و واقفان جمعیت هلال احمر از دستورالعمل وقف جمعیت هلال احمر رونمایی خواهد شد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به رونمایی از باشگاه داوطلبان جمعیت هلال احمر در روز دوشنبه (30آذرماه) گفت: افرادی که عضو باشگاه داوطلبان هلال احمر شوند، می‌توانند از تخفیف‌های ویژه بیمه، فروشگاه‌ها و .. استفاده کنند.

وی به نامگذاری طرح باران مهربانی به نام" سلامت غذایی زنان باردار" اشاره کرد و یاداور شد: 500 زن باردار نیازمند ازسوی جمعیت هلال احمر در سراسر کشور شناسایی شده‌اند که در این راستا، امنیت غذایی آنها توسط خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر تامین خواهد شد.

بنابر اعلام اداره‌ کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، به گفته رافع، 500 خیر در طرح باران مهربانی ویژه تامین سلامت غذایی زنان باردار با جمعیت هلال احمر مشارکت خواهند داشت تا پس از تامین اعتبارات لازم از سوی خیرین، سبدهای غذایی به دست زنان باردار نیازمند برسد و هر خیر می‌تواند با مشارکت یک میلیون تومان برای تامین سبدغذایی زنان باردار نیازمند در مدت 9 ماه مشارکت کند.

یادآور می شود، جمعیت هلال احمر هزینه سرویس سیسمونی نوزادان را در زمان زایمان زنان باردار تقبل خواهد کرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
افتتاح خانه سلامت و امید جمعیت هلال احمر بندرترکمن