ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آرزوی‌ پسر افغان‌ هوادار‌ مسی‌ برآورده‌ شد!


آرزوی‌ پسر افغان‌ هوادار‌ مسی‌ برآورده‌ شد!ورزش 3/ مرتضی احمدی،‌ستاره 5 ساله این روزهای دنیای اینترنت که با پوشیدن یک کیسه پلاستیکی به شکل پیراهن تیم ملی آرژانتین،‌توجهات را به خود جلب کرده بود،‌بلاخره به آرزویش رسید و پیراهن مسی را به تن کرد.
مرتضی از سوی فدراسیون فوتبال افغانستان به کابل دعوت شد و از آنها یک پیراهن مسی هدیه گرفت.او همچنین در تمرینات تیم نوجوانان افغانستان شرکت کرد و پا به توپ شد.
پیش تر لیونل مسی عنوان کرده بود که دوست دارد با این پسر افغان دیداری داشته باشد. فدراسیون فوتبال افغانستان نیز این موضوع را تایید کرده بود ولی هنوز قرار نهایی تنظیم نشده است.علی کاظمی، سخنگوی فدراسیون افغانستان گفت:" مسی با ما در تماس بوده و قصد دارد دیداری را با این مرد جوان ترتیب دهد. ما در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا مسی به افغانستان خواهد آمد ،‌پسر جوان به اسپانیا خواهد رفت یا در کشور سومی دیدار خواهند کرد."

اخبار داغ و جذاب ورزشی در "کانال ورزش"



منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // ویدیو/ آرزوی یک افغان توسط نکونام برآورده شد‬‎