مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



بیانیه حزب الله درباره انفجارهای تروریستی عراق


حزب الله لبنان در بیانیه‌ای جنایت هولناک چهارشنبه تروریست‌ها در عراق را محکوم کرد.

به گزارش «شیعه نیوز»، حزب الله لبنان  با صدور بیانیه ای جنایت صبح امروز (چهارشنبه) تروریست ها در شهر صدر، خیابان الربیع بغداد و شهر کاظمیه عراق را که ده‌ها شهید و زخمی بر جای گذاشت، محکوم کرد.

حزب الله در این بیانیه افزود: ادامه اقدامات گروه های تکفیری در هدف قرار دادن اماکن عمومی، بازارها و خیابان های مملو ازغیرنظامیان بی‌گناه، بیانگر مرگ کمترین احساسات انسانی در وجود این جنایتکاران است و این امر ثابت می کند که تروریست های تکفیری، با هدف قرار دادن زنان، کودکان و سالخوردگان در حقیقت نسل بشریت را در عراق هدف قرار داده اند.

بر اساس  این بیانیه، این قبیل جنایت های هولناک و تکراری در حقیقت باید زمینه ساز تلاش فراگیر برای مبارزه با این وبای تروریستی تکفیری باشد که از سوی کشورها و طرف های فرامرزی پشتیبانی می شود  و ثبات و آرامش عراق و منطقه را هدف قرار داده است و این امر مستلزم آن است که سازوکاری ایجاد شود تا کشورهای حامی تروریست‌ها، مسئولیت این پشتیبانی را بپذیرند.

حزب الله در پایان این بیانیه، ضمن آرزوی شفاء و بهبودی برای مجروحان این جنایات، و ابراز همدردی و تسلیت به خانواده شهدا، برای ملت پایدار عراق آرزوی رهایی از شرایط دشوار و خونینی کرد که وحدت این ملت و آرمان عراقی ها را برای آینده ای باثبات و درخشان هدف قرار داده است.

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
انفجارهای تروریستی راهکاری برای تضعیف عراق