ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ابقای رئیس فدراسیون ورزش های همگانی ایران در انجمن آسیایی


کنگره انجمن آسیایی ورزش های همگانی با محوریت فعالیت های تفریحی در ورزش همگانی به میزبانی ماکائو و با حضور اعضای هیات رئیسه انجمن آسیایی، انجمن جهانی ورزش های همگانی و نمایندگان کشورهای مختلف برگزار شد.
به گزارش ایرنا از فدراسیون ورزش همگانی در حاشیه این کنگره جلسه هیات رئیسه اسفا نیز برگزار شد و در خصوص عملکرد سال گذشته و برنامه های آتی ورزش همگانی کشورهای جهان بین حاضرین بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در مجمع عمومی اسفا امیر مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی ایران به عنوان یکی از اعضاء هیات رئیسه این انجمن برای چهارسال دیگر انتخاب شد و 8 تن دیگر از اعضاء هیات رئیسه نیز انتخاب شدند.
میترا روحی نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش های همگانی و عضو هیات رئیسه کنفدراسیون جهانی هاپکیدو «تافیسا» نیز در این نشست حضور داشت.
ورزشی**9250**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
انتشارات فدراسیون ورزش های همگانی