ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



محافظت 4 مامور از یک تماشاگر در ورزشگاه آزادی!


یک تماشاگر عجول باعث شد که 4 نیروی حراست در جایگاه ویژه مستقر شوند.

شهرخبر: در حالیکه حدود 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و بسیاری از بخش های ورزشگاه خالی از تماشاگر است یکی از تماشاگران که ظاهرا خیلی هم عجول است و بلیت جایگاه ویژه دارد از ساعت 10 صبح در جایگاه ویژه مستقر شده است.

 

به دلیل حضور این تماشاگر عجول در جایگاه ویژه 4 نیروی حراست ورزشگاه هم مجبور شده اند در این محل مستقر شوند.

 

این تماشاگر عجول به فارس گفت: اهل کرج هستم و از بستگان دور اصغر حاجلیو  هستم. دوست داشتم از صبح در ورزشگاه آزادی باشم و ببینم که شرایط دربی چگونه است. 

 

او در مورد اینکه هوادار کدام تیم است و بلیت جایگاه ویژه را از حاجیلو گرفته گفت: نه از حاجیلو بلیت نگرفته ام او از بستگان دور پدری ام است. من هوادار هر دو تیم هستم!

 

یکی از مسئولان حراست  هم  در مورد حضور این تماشاگر گفت: او باعث شده که برای ما هم دردسر درست شود و مجبور شویم از صبح در جایگاه ویژه مستقر شویم. معمولا افرادی که بلیت جایگاه ویژه را دارند یک ساعت قبل از بازی به ورزشگاه می آیند.

 

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.

444/444


ویدیو مرتبط :
حضور یکصد هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی