سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اکراه دارم از تعبیر وکیل‌الدوله استفاده کنم/ عده‌ای خودشان را موظف به دفاع از هر غلطی می‌دانند


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در تذکری با استناد به ماده 79 آیین‌نامه داخلی مجلس، اظهار داشت: طبق قانون، نمایندگان می‌توانند وقتی نسبت سوئی بدهد می‌تواند از خود دفاع کند، شما لطف کردید ولی من می‌خواستم خودم از خودم دفاع کنم.

وی افزود: یکی از اخلاق بد و متأسفانه تهوع‌آور این است که برخی خودشان را موظف بدانند که از هر غلطی دفاع کنند. در حالی که خود طرف آن تذکری که ما می‌دهیم را می‌دهد ولی بعد یک تیکه به ما می‌پراند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: من اصلاً اکراه دارم از تعبیر وکیل‌الدوله استفاده کنم، چون دولت هم رأی مردم را دارد و نمایندگان مجلس هم رأی مردم را دارند، هر چند همین افراد بارها چنین تعابیری استفاده کرده‌اند، حاج آقا شما اسناد پزشکی بنده را دیده‌اید، من ماسکی که زدم نماد اعتراض بود و نماد کاری است که مردم بیرون انجام می‌دهند، مردمی که در تاکسی می‌نشینند، مردم حتی فضای تمیز داخل مجلس را در خانه‌هایشان ندارند، این یک نوع اعتراض است که به فکر باشید، بنده که امضای همکارم را جعل نکردم بروم نطق میان دستور داشته باشم، اقدام من مشروع و قانونی بود.

در همین زمان کمال‌الدین پیرمؤذن نماینده اردبیل که مورد خطاب رسایی بود، تقاضای تذکر ماده 79 داشت که زمان جلسه علنی به پایان رسید و نوبت او نشد، ولی با صدای بلند در صحن علنی در حالی که فریاد می‌کشید، خطاب به رسایی گفت: نوکر احمدی‌نژاد، آقایی که لباس امام‌صادق را پوشیده است نوکر احمدی‌نژاد است، پول‌گیرنده از دولت قبل، محکوم به اختلاس قم، فردا ان‌شاءالله تذکر می‌دهم حالا می‌بینی!

حمید رسایی نیز فقط به سخنان او می‌خندید و چیزی نمی‌گفت.

انتهای پیام/

http://fna.ir/J1T86W


ویدیو مرتبط :
فیتالتی اسکورپین با استفاده از فیتالتی خودشان روی خودشان