ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پورکیانی: حقمان در دربی باخت نبود/ با هر تعطیلی لیگ دچار مشکل شدیم


علی پورکیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: در دربی شهر اهواز باختیم اما حقمان باخت نبود. فوتبال دو روی سکه است و به قول معروف اگر گل نزنی گل می‌خوری. در کل ما بازنده شدیم و دیگر به فکر بازی بعد هستیم.

وی در مورد اینکه فرناندو خسوس در بازی دیروز اشتباه بدی انجام داد و باعث باخت تیمش شد عنوان کرد: طبیعی است در فوتبال اشتباه رخ می‌دهد. من وارد معادلات فنی نمی‌شوم خسوس امسال برای ما خوب کار کرده و یک بار هم به این شکل دروازه ما باز شد.

قائم مقام استقلال خوزستان در رابطه با اینکه خیلی‌ها می‌گفتند بعد از اولین باخت استقلال خوزستان در سراشیبی قرار می‌گیرد و حالا پس از باخت مقابل پرسپولیس مقابل فولاد هم شکست خوردید تصریح کرد: قطعا با درایت کادر فنی و همت بازیکنان دچار مشکل نمی‌شویم هر زمان که لیگ به مدت طولانی تعطیل شد بعد از آن کمی دچار مشکل شدیم. امیدوارم با تلاش‌هایی که می‌کنیم این مشکل حل شود.

پورکیانی در مورد اینکه ویسی قبل از بازی گفته بود هواداران بین تشویق فولاد و استقلال خوزستان مردد هستند و این مسئله با واکنش سرپرست فولاد روبرو شد و او گفته بود هواداران فولاد فقط تیم خودشان را تشویق می‌کنند گفت: اهل جنجال و حاشیه نیستیم. هواداران دو تیم دیروز به هم احترام گذاشتند و هر کسی که مسابقه را دید لذت برد.

وی در مورد اینکه ویسی بعد از بازی به عدم رعایت بازی جوان مردانه از سوی فولاد اعتراض کرده بود عنوان کرد: بنده هیچ نظری در این رابطه ندارم.

قائم مقام استقلال خوزستان در پایان راجع‌ به دیدار مقابل سایپا گفت: همه حریفان قوی هستند و بازی‌ها در نیم فصل دوم بسیار سخت می‌شود. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در این دیدار نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/23PYL9


ویدیو مرتبط :
‫از وقتی‌ لاتاری کارت سبز آمریکا را برنده شدیم، دچار دلواپسی و دودلی فراوانی شدیم‬‎