ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تکلیف اسکوچیچ مشخص نشود با لوکا و استیماچ وارد مذاکره می‌شویم


منوچهر نیکفر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره اینکه دراگان اسکوچیچ راهی تمرین فولاد خوزستان شد و گویا فسخ قراردادش با این باشگاه برای حضور در سپاهان به مشکل خورده است، گفت: ما تا امشب به این مربی وقت دادیم تا وضعیتش را با باشگاه فولاد خوزستان مشخص کند و در غیر این صورت سراغ گزینه‌های بعدی خواهیم رفت.

وی درباره اینکه گزینه‌های بعدی سپاهان کدام مربیان هستند و آیا باز هم گزینه‌های قبلی مدنظر این باشگاه اصفهانی قرار دارد، اظهار داشت: همان گزینه‌های قبلی مدنظر ما هستند که طبق اولویت با لوکا بوناچیچ و  ایگور استیماچ وارد مذاکره خواهیم شد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان درباره اینکه آیا گزینه ایرانی هم مدنظر این باشگاه قرار دارد یا نه، خاطرنشان کرد: خیر، در حال حاضر گزینه ایرانی مدنظر ما نیست و مربیان اسپانیایی و برزیلی گزینه‌های بعدی ما هستند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تکلیف صرافی های غیر مجاز مشخص می شود