مریم نشیبی در مراسم تشییع معصومه ذباح: بلند شو! «شب بخیر کوچولو» بی تو فایده‌ای ندارد


مریم نشیبی در مراسم تشییع معصومه ذباح: بلند شو! «شب بخیر کوچولو» بی تو فایده‌ای ندارد

ایسنا/ مریم نشیبی از تشییع پیکر هنرمند فقید رادیو - معصومه ذباح - خبر داد و گفت: مراسم تشییع این هنرمند رادیو اکنون در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا(س) در حال برگزاری است و تا لحظاتی دیگر پیکر وی به خاک سپرده می‌شود و با همراهی دوستدارانش به خانه ابدی بدرقه خواهد شد.
این مجری قدیمی رادیو اعلام کرد که مسعود رایگان، شهرام گیل‌آبادی، محمد یگانه، غلام‌حسین لطفی و عده‌ای از هنرمندان و چهره‌های رادیویی شهر لرستان از جمله چهره‌هایی هستند که اکنون در مراسم خاکسپاری مرحومه ذباح حضور دارند.
گوینده «شب بخیر کوچولو» در توصیف شخصیت معصومه ذباح خاطرنشان کرد: من واقعا فقدان این عزیز هنرمند و بانوی فرهیخته و نجیب و نازنین را به جامعه هنری و تمام همکاران عزیزم و خانواده‌ی داغدارش تسلیت می‌گویم. ایشان یکی از برجسته‌ترین نویسندگان «شب بخیر کوچولو» بودند و من هنوز هم زیراکس‌های ایشان را دارم و حتی زمانی هم که پیش از مرگش به کما رفت به شکل تلفنی با او خیلی صحبت کردم و گفتم که بلند شو «شب بخیر کوچولو» بی‌ تو فایده‌ای ندارد.
نشیبی در حالی که به شدت از درگذشت مرحومه ذباح ابراز ناراحتی می‌کرد، اظهار کرد:‌ من سال‌های زیادی با زنده‌یاد ذباح همکاری داشتم و حتی در شرایطی هم که ایشان به مدت یک سال در بستر بیماری به سر می‌برد ارتباطمان خیلی بیشتر شد و سعی کردم طی این مدت مسوولان رادیو را به دیدار او ببرم. او خیلی نجیب و پاکدامن بود و به نظرم یک تافته جدا بافته بود. اکنون که خانم ذباح از میان ما رفته فقدان ایشان خیلی سخت است.
این هنرمند پیشکسوت رادیو سپس تأکید کرد: این رفتن‌ها باید ما را بیدار کند که بیشتر به هم برسیم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای شود که هنرمندان وقتی زنده هستند به یادشان باشیم و به دادشان برسیم.
نشیبی در پایان به خبرنگار ایسنا گفت: جا دارد در همین جا به طاهره ذباح، خواهر گلِ این هنرمند فقید تسلیت بگویم و از ایشان تشکر کنم که طی این یک سال مثل یک بچه از این بانوی هنرمند به خوبی نگهداری کرد.
معصومه ذباح - نویسنده رادیو - سه‌شنبه - هشتم دی‌ ماه - پس از گذراندن دوره‌ای بیماری در سن 56 سالگی دار فانی را وداع گفت.
معصومه ذباح متولد 16 اسفند 1338 در خرم‌آباد و همسر هنرمند فقید لرستانی مرحوم "حسین شیدایی"(1381-1328) بود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
شب بخیر کوچولو/ فتوکلیپ متفاوت