ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جام آزادگان؛ شوك جواب داد تیم داماش به پیروزی رسید


به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار كه در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت و در حضور حدود چهار هزار تماشاگر برگزار شد ، تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شكست دهد تا پس از مدتها طعم شیرین پیروزی را بچشد .
این تیم كه هفته گذشته و پس از شكست از تیم فوتبال مس رفسنجان شاهد تغییر سرمربی خود بود ، این شوك جواب داد و تیم داماش موفق شد تیم آلومینیوم هرمزگان را شكست دهد .
مجید جهانپور سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان پس از شكست برابر تیم مس رفسنجان از سمت خود استعفا كرد كه مدیریت باشگاه با این استعفا موافقت كرد و افشین ناظمی كه به عنوان دستیار جهانپور در این تیم حضور داشت به عنوان سرمربی جدید انتخاب شد .
البته قدم افشین ناظمی به عنوان سرمربی برای تیم فوتبال داماش گیلان خوش یمن بود و این تیم توانست در یك بازی برتر و با به ثمر رساندن سه گل تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان را با شكت بدرقه كند.
با توجه به اینكه تماشای این مسابقه رایگان اعلام شده بود ، حدود چهارهزار تماشاگر تیم داماش خود را به ورزشگاه شهید عضدی رسانده بودند تا از نزدیك شاهد تماشای دیدار تیم های داماش و آلومینیوم هرمزگان باشند .
این دیدار با حملات تیم داماش آغاز شد و مصطفی حاجتی كاپیتان این تیم موفق شد در دقیقه 32 اولین گل بازی را به ثمر برساند تا این تیم از نظر روحی روانی در ادامه مسابقه شرایط بهتری داشته باشد .
اما پس از چهار دقیقه از به ثمر رسیدن این گل ، مهیار نوری یكی از مدافعان تیم فوتبال داماش گیلان در میانه میدان مرتكب خطای شدیدی شد كه اشكان خورشیدی یكی از داوران نام آشنای فوتبال كشور كه قضاوت این بازی را بر عهده داشت ، وی را با كارت قرمز مواجه كرد تا با اخراج این بازیكن ، تیم داماش گیلان مجبور شود تا 10 نفره به بازی ادامه دهد .
البته اخراج بازیكن داماش باعث نشد كه این تیم عقب نشینی كند و همچنان تیم داماش به حملات خود ادامه داد و در شرایطی كه یك بازیكن نیز كمتر داشت دو گل دیگر به ثمر ساند تا با نتیجه سه بر صفر به برتری برسد .
در جریان این مسابقه و در اواسط نیمه دوم ، سعید داده رو یكی از بازیكنان تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با یكی از توپ جمع كن های این بازی درگیر شد كه این كار وی باعث اعتراض تماشاگران شد .
با توجه به اینكه تیم فوتبال داماش گیلان از حریف خود جلو بود و همچنان بر بازی تسلط داشت ، یكی از تماشاگران خود را به وسط بازی رساند و با در آوردن پیراهن خود شادی كرد كه وی بلافاصله توسط مسئولان حاضر در ورزشگاه از زمین بازی بیرون رانده شد.
با به صدا درآمدن سوت پایان این دیدار ، تماشاگران تیم فوتبال داماش گیلان به شدت تیم خود را مورد تشویق قرار دادند البته هنگام خروج بازیكنان تیم آلومینیوم هرمزگان از زمین مسابقه ، تماشاگران تیم داماش آنها را نیز مورد تشویق قرار دادند .
پیش از برگزاری این دیدار، تیم فوتبال داماش گیلان با كسب 31 امتیاز در مكان نوزدهم و تیم آلومینیوم هرمزگان با كسب 25 امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار داشتند كه تیم داماش با پیروزی در این دیدار امیدوار برای بقا در لیگ باقی ماند اما تیم آلومینیوم با این شكست، سقوطش از این رقابت ها تا حدی مسجل شد .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های كشور جام آزادگان ، 20 تیم حضور دارند كه به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یك گروه با هم به رقابت می پردازند كه در نهایت پنج تیم انتهای جدول از این مسابقات سقوط می كنند .
7285/6070**1565

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پیروزی ۱۰ بر صفر تیم ملی بانوان آلمان در جام جهانی