فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کیفیت آموزش در مدارس خلخال افزایش می باید


به گزارش ایرنا ، سید اردشیر رشیدی روز شنبه در بازدید از روند اجرای طرح درس پژوهشی خلخال افزود: این طرح برای نخستین بار در کشور از سوی معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل ارائه شده و در بین دبیران مدارس دوره اول و دوم متوسطه این شهرستان اجرا می شود.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح از هشتم آبان آغاز و تا 18 آذر ادامه خواهد داشت گفت: معلمان دوره های اول و دوم متوسطه خلخال در این دوره شرکت کرده اند و طرح درس پژوهی با استقبال خوب دبیران همراه شده است.
رشیدی تبادل تجربه ، افزایش کیفی تدریس ، دانش افزایی ، تحلیل دروس ، ارائه شیوه های نوین تدریس ، ارائه روش های جدید یادگیری و یاد دهی و مسوولیت پذیری را از جمله اهداف اجرای طرح درس پژوهی در بین دبیران دبیرستان های خلخال برشمرد.
او گفت: با توجه به تنوع برنامه های ارائه شده و تدریس فصل به فصل دروس در 11 ماده تحصیلی توسط دبیران شرکت کننده همراه با تبادل افکار در این دوره طرح درس پژوهی به عنوان جشنواره تدریس همگانی محسوب شده و دانش آموزان مدارس متوسطه خلخال در آینده نزدیک از مزایای اجرای این طرح بهره مند خواهند شد.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کیفیت و خدمات آموزش و پرورشی مدارس