ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تسلیت باشگاه پرسپولیس به مناسبت درگذشت زنده یاد رضا احدی


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی درگذشت زنده یاد رضا احدی که صبح امروز دوشنبه بعد از مبارزه‌ای سخت با بیماری در بیمارستان ایرانمهر به دیار باقی شتافت، هیأت مدیره و مدیریت باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفتند. در این پیام آمده است؛

کسالت شدید زنده یاد رضا احدی در روزهای گذشته باعث ناراحتی همه ما بود و اینک از درگذشت او متأثر هستیم و در این میان آنچه که اندکی باعث التیام این اندوه می‌شود، آن است که او در سایه خداوند غفور و رحیم پس از تمام این سختی‌ها به آرامشی ابدی رسیده باشد.

رضا احدی که تا کاپیتانی استقلال پیش رفت، از سرمایه‌های فوتبال ایران بود که متاسفانه بسیار زود از میان ما رفت. باشگاه و هواداران پرسپولیس فارغ از آنکه او روزگاری هم برای پرسپولیس توپ زد، خود را صاحب و شریک این غم می‌دانند.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس این ضایعه را به جامعه ورزش و فوتبال، بویژه هواداران پرسپولیس و استقلال و خانواده آن زنده یاد تسلیت می‌گوید.

رضا احدی متولد نهم آذر ماه 1341 که سال‌ها برای تیم فوتبال استقلال توپ زد، سابقه بازی در فوتبال آلمان را نیز داشت و با سابقه 13 بازی و دو گل ملی از اسفند سال 73 تا پائیز سال 74 نیز پیراهن پرسپولیس را به تن کرد. روحش شاد...

گفتنی است؛ آخرین وداع با این پیشکسوت فوتبال ایران، فردا سه‌شنبه ساعت 9 صبح در ورزشگاه شهید شیرودی اعلام شده است.

همچنین سایت استقلال پایم تسلیت سرپرست باشگاه و سرمربی این تیم را منتشر کرد.متن پیام به شرح زیر است:

بازگشت همه به سوی اوست

درگذشت کاپیتان و مربی سابق تیم فوتبال استقلال را به خانواده محترم او تسلیت و تمامی اهالی فوتبال تسلیت می گویم. احدی بازیکن و مربی با اخلاقی بود که از حضور در کنار او خاطرات زیادی در ذهن من و همه هواداران استقلال باقی مانده است. از خداوند متعال برای خانواده او صبر جمیل و برای احدی آمرزش مسئلت دارم و امیدوارم هواداران استقلال روز سه شنبه با حضور در مراسم تشییع او خداحافظی فراموش نشدنی را رقم بزنند.

 

بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال هم با انتشار پیامی درگذشت کاپیتان پیشین استقلال را تسلیت گفت. در این پیام که در سایت باشگاه استقلال منتشر شده آمده:

بازگشت همه به سوی اوست

درگذشت رضا احدی، بازیکن، کاپیتان و سرمربی سابق تیم استقلال را به خانواده ایشان و تمامی جامعه فوتبال به ویژه استقلالی ها تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای او آمرزش طلب می کنم. احدی از زحمتکشان و نام آوران باشگاه استقلال بود که در مدت زمان حضور خود در استقلال زحمات زیادی برای این تیم بزرگ کشید و بازیکنان بزرگی را برای حضور در استقلال تربیت کرد. روحش شاد و یادش گرامی باد.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/K2W0M8


ویدیو مرتبط :
تسلیت به مناسبت درگذشت خبرنگار شبکه خبر