حاجی‌بابایی: انتخابات میخ نظام را در زمین فرو می‌برد


یک فعال سیاسی گفت: طبق قرآن کریم کسی که با امامش صادقانه عمل نکند، عملش هبط و خراب می‌شود. نباید صدای‌مان را بالای صدای رهبری ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، حمیدرضا حاجی بابایی در همایش میثاق فرهنگیان با ولایت در خانه شهر کرمان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری درباره نفوذ تصریح کرد: نفوذ یعنی این‌که سخن یک مستشرق(کسی که می خواهد قرآن را تحلیل کند) را یک نفر روحانی به نام اسلام بیان کند و تفسیر آن را بگوید و همان حرفی را که در آمریکا می‌زنند، در ایران بزند.

وی با بیان این‌که «امروز پیشرفته ترین نفوذ را در کشور شاهد هستیم» اظهار کرد: امروز متاسفامه کسانی که به راحتی امام، اسلام و قرآن را تفسیر می‌کنند، به راحتی می‌گویند باید برای خوردن یک لقمه نان مطیع آمریکا بود، آن هم با تفسیر غلط.

وی هم‌چنین با بیان این‌که «استشراق پیشرفته جدید در خانواده‌ها ریشه دوانده است»، اظهار کرد: امروز استشراق در کشور این است که شما سخن اوباما را از کسی می‌شنوی که باور نمی‌کنی و نفوذ یعنی این‌که اوباما حرفش را از طریق کسی بزند که حداقل پنج سال طول بکشد که شما بفهمید دارد اشتباه می‌کند و به جای این‌که بحث کنیم آمریکا دروغ می‌گوید، خودمان با هم بحث کنیم که او دروغ می‌گوید یا ما.

وزیر سابق آموزش و پرورش با بیان این‌که «این تحلیل فراجناحی و یک تحلیل سیاسی برای کشور است»، افزود: یکی از ویژگی‌های نفوذ این است که فرد به شکلی تغییر می‌کند که خودش هم فکر نمی‌کند تغییر کرده و گاهی نفوذ را می‌گویند، پیشرفت، روشنفکری و ... . در بحث هسته‌ای و برجام دولت، مجلس، مقام معظم رهبری و ... همه تلاش کردند، اما رهبری می‌فرمایند «من به آمریکا اعتماد ندارم». 2 میلیون و 300 هزار بشکه نفت را 100 تا 140 دلار می‌فروختیم و هر وقت آمریکا را عصبانی می‌کردیم نفت دو دلار بالا می‌رفت. حضور 40 میلیونی ایرانیان پای صندوق‌های رای در سال 88 در قواعد سیاسی دنیا، به معنی قدرتمندترین کشور دنیاست، اما این پیروزی جمهوری اسلامی به تلخ ترین پیروزی در دوران انقلاب تبدیل شد و اقتصاد، سیاست و فرهنگ را ساقط کرد و بعد از آن حمله سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کرده و تحریم کردند و همه امکانات را برای زمین‌گیر کردن ایران به کار گرفتند. شش ماه کامل خیابان‌های تهران در آتش می‌سوخت و به تعبیر مقام معظم رهبری انقلاب را تا پرتگاه بردند و پشت سر آن تحریم آمد و سال 90 سخت‌ترین تحریم را بر ایران تحمیل کردند و سال 91 پرفشارترین تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران بود.

وی با بیان این‌که «آن‌ها در تحریم ها نفت را از 2 میلیون و 300 هزار بشکه به 800 هزار بشکه رسانده و قیمت نفت را به 30 دلار رساندند» اظهار کرد: بعد از برجام تولد جدیدی در تحریم داشتیم و الان 600 هزار بشکه نفت با قیمت 30 دلار می‌فروشیم ضمن آن‌که همچنان تحریم قبلی وجود دارد و تحریم دوبله نیز روی آن انجام داده‌اند و گفتند هرکس بخواهد به ایران برود، باید پنج سال قرنطینه باشد. مجلس تصویب کرده و رییس جمهور ابلاغ می کند اما وزیر خارجه امریکا می‌گوید، خیالتان راحت باشد این‌گونه نیست. پس یک تحریم دزدی دیگر انجام دادند. اوباما اعلام کرده که باید بعد از برجام به ایران سخت بگیریم. آمریکا فقط زبان زور حالیش است، اگر جلوی او بایستی و ونزوئلا را روشن کنی و در برزیل و چند کشور دیگر جلسه بگذاری و مردم را روشن کنی، کوتاه می‌آید، آمریکا نشان داده اگر کنار بیایی، جز با مرگ انسان تمام نمی‌کند، صدام، رهبر لیبی و .. را کشت و آل سعد را نیز می‌کشد. با این وضعیت آمریکا چرا نباید بصیرت رهبری را باور نکنیم؟

وی خاطرنشان کرد: طبق قرآن کریم کسی که با امامش صادقانه عمل نکند، عملش هبط و خراب می‌شود. نباید صدای‌مان را بالای صدای رهبری ببریم. تکلیف ما با رهبری این است و تبعیت از رهبری به معنای این است مطالبی که ایشان به آن می‌رسد برای ما حجت است و این نمی‌شود که هر کس یک نظر بدهد.

حاجی‌بابایی با اشاره به انتخابات اسفندماه امسال تصریح کرد: انتخابات میخ نظام را در زمین فرو می‌برد و استحکام نظام است و رفع مشکلات اقتصادی و سیاسی با یک انتخابات خوب انجام می‌شود. چرا در جمهوری اسلامی از یک سال قبل از انتخابات همه چیز نظام زیر سئوال می‌رود؟ در حالی که در کشورهای دیگر انتخابات برگزار می شود و اتفاقی رخ نمی دهد. چرا برخی مباحث قبل از انتخابات و شعارهای خلاف واقع مطرح می‌شود؟ کم یا زیاد بودن حجاب چه ربطی به انتخابات دارد؟ طرح برخی مسائل باعث می‌شود رهبری در مواردی بگویند نظر بنده این است و باز برخی می‌آیند این نظر را تفسیر می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در انتخابات باید کسی را انتخاب کنید که به معیارهای بیان شده توسط مقام معظم رهبری بخورد و باید مجلسی داشته باشیم که قدرتمند بایستد و کسانی به مجلس بروند که رهبری هر روز برخی مسائل را بیان نکنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
حاجی بابایی: دولت نظام رتبه بندی را درست اجرا نمی کند