سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



خانواده مثبت داشته باشیم


خانواده مثبت داشته باشیماطلاعات/ خانواده مثبت، خانواده‌ای است که دارای مدیریت، قوانین، ارتباطات متقابل و کارکردهای مختلف از فضایی آکنده از صمیمیت، صداقت و بالندگی باشد. در چنین خانواده‌ای نه مردسالاری، نه زن سالاری و نه فرزند سالاری، بلکه حق سالاری حاکم است و اعضایش از نیازهای هم آگاهند و سعی در تأمین نیازهای یکدیگر دارند.
خانواده مثبت دارای ویژگی‌هایی است از جمله تفاهم زوجین ، مدیریت اقتصادی خانواده ، کاهش خشم در خانواده ،تکریم شخصیت همسر، پوشاندن عیوب همسر ، فراهم کردن خانه‌ای پر مهر و محبت ، ارتباط با خانواده همسر و تربیت فرزندان شایسته.
شناخت همسر و درک تفاوت‌ها، همسران را به تفاهم می‌کشاند. سخن گفتن مؤثر در مورد تفاوت‌ها و مقاومت نکردن، شما را از دام کنایه و تعبیر مردانه و یا زنانه کلمات نجات می‌دهد و در مواردی که می‌دانید اشتباه کرده‌اید، عذرخواهی کنید. و مطمئن باشید که در این صورت همسرتان پر رو نمی‌شود! فکر کردن به انگیزه‌های ازدواج با همسرتان آرامشی خاص به شما می‌دهد، چون مجبورید نقاط مثبت او را برشمرید و در مورد نقاط منفی و آزاردهنده او، که شما را به بن‌بست رسانده است به باورهای مطلوب پناه ببرید. «باورهای مطلوب» یعنی این که باید در خود اندیشید و به حقایق توجه کرد. شناسایی توانایی و ناتوانایی‌های خود ما را به این واقعیت رهنمون می‌کند که انسان کامل وجود ندارد و ما را از رویاهایمان به واقعیت‌های زندگیمان می‌کشاند و باعث می‌شود تصویر روشن و واضح از همسرمان داشته باشیم، نه تصویر همسری که در عالم واقع وجود ندارد و فقط در آسمان ذهن ما پیدا می‌شود. واقعیت را بپذیرید و از آن فرار نکنید. وقتی همسرتان را آن گونه که هست بپذیرید، تغییر می‌کند و در غیر این صورت، اوضاع روز به روز وخیم‌تر می‌شود.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: اطلاعات


ویدیو مرتبط :
استاد رائفی پور-مثبت اندیشی و انرژی مثبت