علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



انصراف یک بازیگر از فیلم اتریشی/ علیه مردم کشورم حرف نمی‌‌زنم


به گزارش خبرنگار مهر، وی كه در فیلم های «شیرین خواهر من» و «آخرین رقص» (der letzte tanz) به ایفای نقش پرداخته است با پروژه «شب طولانی» به کارگردانی جاسمین اشرایر به عنوان نقش اول قرارداد بست اما روز اول فیلمبرداری با فیلمنامه دیگری از سوی كارگردان مواجه شد.

به گفته وی، در دیالوگ های فیلمنامه جدیدی که از طرف اشرایر به او ارایه شده بود بر ضد ایران و ایرانی تاكید شده است.

بازیگر فیلم «تیك تاك» به خبرنگار مهر بیان کرد: هر چند قرار بود نقش یک عرب را بازی كنم اما باید بر ضد زنان و مردان ایرانی سخن می گفتم. به همین دلیل این نقش را قبول نكردم و انصراف خود را از فیلم «شب طولانی» به كارگردان این اثر جاسمین اشرایر اعلام كردم.

انوشیروان محسنی بازیگر ایرانی مقیم اتریش است که در چند فیلم از سینمای این کشور بازی کرده و به تازگی نیز در ارمنستان در كنار پژمان بازغی در فیلم «به دنبال بهاران» به ایفای نقش پرداخته است.


ویدیو مرتبط :
فیلم کوتاه انصراف