ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حتما وزارت ورزش صلاح ندید که دبیر باشم/ در هر پست دیگری که کیهانی بخواهد درخدمتم


عباس فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه وزارت ورزش با حضور او به عنوان دبیر در فدراسیون مخالفت کرده است، گفت: معمولا بیش از یک گزینه برای پست دبیری از سوی فدراسیون‌ها به وزارت ورزش معرفی می‌شوند در نهایت یک نفر که نظر وزارت را جلب کند، انتخاب می‌شود، اما کیهانی یک نفر و تنها مرا معرفی کرد که ظاهرا پارامتر‌هایی که وزارت مدنظرش بود، را نداشته‌ام.

وی در پاسخ به این سوال دبیر قرار است با رئیس فدراسیون کار کند و چرا وزارت ورزش مخالفت کرده است، گفت: مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و روند قانونی است و باید به نظر وزارت ورزش تمکین کنیم.

رئیس هیات ایلام تاکید کرد: همچنان در ایلام به کار خودم ادامه می‌دهم و در  هر پست دیگری هم که کیهانی بخواهد در خدمت فدراسیون خواهم بود؛ شخصی هم نیستم که بگویم چون به عنوان دبیر انتخاب نشده‌ام دیگر همکاری نمی‌کنم.

به گزارش فارس، حدود دو ماه پیش فتحی به عنوان دبیر پیشنهادی به وزارت ورزش معرفی شده بود و با تاخیر در صدور حکم مشخص بود که این وزارتخانه نظری روی این فرد ندارد.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/7BF5LB


ویدیو مرتبط :
دستاوردهای وزارت ارتباطات در پست بانك