سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بهترین شعر در تجدید بیعت مردم آذربایجان با مقام عظمای ولایت انتخاب می شود


به گزارش روابط عمومی این اداره کل ،علی اکبر صفی پور روز یکشنبه از شعرا دعوت کرد تا سروده های خود را با موضوع دیدار مردم آذربایجان در سالروز قیام 29 بهمن تبریز با مقام عظمای ولایت به این اداره کل ارسال کنند.
وی افزود: در سالروز حماسه 29 بهمن سال 56 تبریز، کاروان چند هزار نفری از مردم آذربایجان شرقی برای دیدار و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب به تهران می روند و بیعت خود را با ولایت فقیه اعلام می کنند.
صفی پور ولایتمداری و پیروی از فرامین مقام عظمای ولایت را راهگشا و عامل نجات کشور در برهه های مختلف عنوان کرد و گفت: شناخت و بصیرت نسبت به تحولات بیرونی و تمسک به فرهنگ والای اسلامی و ایرانی باید همواره مدنظر مردم ولایتمدار ایران و آذربایجان باشد.
وی افزود: کاروان هایی که برای دیدار رهبری اعزام می شوند پیام انقلاب و امام را انتقال می دهند و این سفر تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و مقام معظم رهبری است.
براساس این گزارش علاقمندان می توانند آثار خود را با محوریت محتوای مناسب (ادبیات ترکی و فارسی و سادگی و روانی برای همخوانی) تا پایان آذرماه جاری به دبیرخانه ستاد دیدار واقع در تبریز، خیابان امام خمینی(ره)، نرسیده به آبرسان، خانه فرهنگ تبریز، معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.
به آثار برگزیده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت.
3093/6183

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رژه سپاه پاسداران مقابل مقام عظمای ولایت