سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برخورد با نماینده‌ای که به سوی «توفیق عکاشه» کفش پرتاب کرد


برخورد با نماینده‌ای که به سوی «توفیق عکاشه» کفش پرتاب کردفارس/ با نماینده پارلمان مصر که به سوی توفیق عکاشه کفش پرتاب کرده بود برخورد قانونی خواهد شد.

با «کمال احمد» نماینده پارلمان مصر که در صحن پارلمان به سوی «توفیق عکاشه» دیگر نماینده مصری کفش پرتاب کرده بود، برخورد قانونی می‌شود.
احمد به روزنامه «الیوم السابع»، گفته کمیته‌ای که برای بررسی این مسأله تشکیل شده به او اعلام کرده روز چهارشنبه (فردا) در این باره مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.
این نماینده مصری تأکید کرده از اقدامش پیشیمان نیست و افزوده: به کاری که انجام دادم افتخار می‌کنم و به هر توصیه‌ای که از سوی کمیته اعلام شود عمل خواهم کرد.
در پی دیدار توفیق عکاشه نماینده جنجالی مصری با سفیر اسرائیل در قاهره، هیاهویی در پارلمان مصر به پا شد و کمال احمد کفش خود را به سوی توفیق عکاشه پرتاب کرد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
توهین "توفیق عکاشه" به مردم عراق