سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فتو آی تی/ کالری سنج گوگل را ببینید


گوگل میزان کالری غذاها را از روی تصویر آنها تشخیص می دهد.

باشگاه خبرنگاران/ گوگل میزان کالری غذاها را از روی تصویر آنها تشخیص می دهد.
گوگل با استفاده از هوش مصنوعی و پردازش تصویر می‌تواند کالری غذا را از پنجره‌ی تصاویر دریابد. پروژه‌ی Im2Calories گوگل با همین هدف کلید خورده و در نشست Rework Deep Learning اشاراتی به آن شده است.

کوین مورفی یکی از محققین گوگل می‌گوید از الگوریتم‌های یادگیری عمیق برای تخمین کالری غذاها استفاده می‌کنیم. ابعاد مواد غذایی با توجه به دیگر عناصر موجود در تصویر تخمین زده می‌شود و میزان کالری کلی محاسبه می‌شود. تصاویر می‌توانند رزولوشن بالا یا پایینی داشته باشند، حتی تصاویر معمولی اینستاگرام هم برای تخمین کالری مناسب است.

گوگل می‌تواند یک سرویس ابری و اپلیکیشن مربوط به آن را به عنوان تقویم غذایی معرفی کند. کاربر از غذایی که می‌خورد عکس می‌گیرد و به تقویم غذایی اضافه می‌کند. گوگل میزان کالری غذا را تخمین زده و به تقویم اضافه می‌کند. می‌توان این تقویم را با سرویس Google Fit هم ترکیب کرد و علاوه بر دریافت کالری، میزان مصرف کالری حین فعالیت‌های ورزشی را هم در نظر گرفت و در نهایت به کاربر در مورد کم یا زیاد خوردن هشدار داد!

گوگل کمی پیش‌تر پتنتی در مورد این تکنولوژی جالب و کاربردی ثبت کرده اما فعلاً از اپ یا سرویس آنلاین خبری نیست.


ویدیو مرتبط :
کالری سنج . مسافت سنج قابل نصب روی لباس