سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بارش برف سنگین در محور هراز / ترافیک جاده شمال سنگین است


سیاوش محبی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محور هراز و نیمه‌سنگین در محور فیروزکوه خبر داد و اظهار داشت: بارش سنگین برف را در محور هراز شاهد هستیم؛ جاده لغزنده و ترافیک هم در برخی نقاط سنگین و نیمه‌سنگین است.

وی افزود: در محور فیروزکوه نیز ترافیک به دلیل بارش باران و برف نیمه‌سنگین بوده؛ اما وضع جاده فیروزکوه برای تردد خودروها از هراز مناسب‌تر است.
محبی ادامه داد: اوضاع ترافیکی در محور امام رضا (ع) با توجه به بارش باران عادی گزارش شده است؛ اما رانندگان باید احتیاط لازم را داشته باشند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: در محور هراز با توجه به بارش برف سنگین تردد به کندی انجام می‌شود؛ به همین دلیل، رانندگان باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند؛ چون در غیر این صورت، از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری به عمل می‌آید.

وی افزود: رانندگان وسایل گرمایشی خودرو را آزمایش و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند؛ همچنین سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب را سرلوحه رانندگی خود قرار دهند.

محبی ضمن اعلام اینکه تاکنون حادثه قابل توجهی در محورهای شرق استان تهران رخ نداده است، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون تصادف منجر به فوت نداشتیم؛ تصادفات خسارتی وجود داشته که خوشبختانه به سرعت و با حضور مأموران پلیس راه، جاده باز و مشکل رفع شده است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: مأموران پلیس راه در طول مسیر حضور دارند و در صورت بروز مشکل بلافاصله با اطلاع‌رسانی به‌موقع، مسافران را راهنمایی می‌کنند و در صورت وقوع حادثه در محل خواهند بود.
انتهای پیام/67016/س20

http://fna.ir/2OF7RH


ویدیو مرتبط :
.ترافیک سنگین جاده هراز در عید فطر