سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حمله نیروهای یمنی به پایگاه نظامی عربستان با موشک بالستیک


حمله نیروهای یمنی به پایگاه نظامی عربستان با موشک بالستیک

نسیم/ نیروهای ارتش یمن با حمایت کمیته‌های مردمی وفادار به جنبش انصارالله یک پایگاه نظامی عربستان را در شهر مرزی نجران واقع در جنوب غرب این کشور با موشک بالستیک هدف قرار دادند

به گزارش شبکه خبری المسیره یمن، پایگاه نظامی واقع در منطقه العریسه در نجران هدف موشک قاهر 1 متعلق به نیروهای یمنی قرار گرفته است.

نیروهای نظامی یمن همچنین در پاسخ به حملات هوایی عربستان، بیش از 80 موشک کاتیوشا را به پایگاه‌های عربستان در نجران شلیک کردند.

در همین حال ارتش عربستان اعلام کرد یک موشک بالستیک را که از صنعا به سمت نجران شلیک شده بود ، در هوا منهدم کرده است.

به گزارش منابع یمنی، نیروهای یمنی کاروانی از مزدوران عربستان را در محور ارتباطی استان مأرب در مرکز به استان جوف در شمال یمن هدف حمله موشکی قرار دادند. در این حمله سه خودرو مزدوران عربستان منهدم شد.
در حمله موشکی مبارزان یمنی به کاخ ریاست جمهوری در شهر مأرب و منطقه العامری در استان تعز در جنوب غرب یمن نیز ده‌ها تن از مزدوران عربستان کشته شدند.
بنا بر تازه‌ترین گزارش‌ها، درگیری شدیدی میان مبارزان انصار الله و شبه نظامیان مورد حمایت عربستان در منطقه ذوباب تعز در جریان است.

حمله جنگنده های سعودی به دبیرستانی در حجه یمن
جنگنده های رژیم آل سعود به یک دبیرستان در استان "حجه" یمن حمله کردند.
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه المسیره در خبری فوری از حمله جنگنده های سعودی به یک دبیرستان در ناحیه حیران در استان "حجه" یمن خبر داد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
حمله نیروهای یمنی به پایگاه مرزی عربستان