ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم‌ملی تنیس ایران از سد رومانی گذشت


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، با پایان کار نمایندگان کشورمان در بخش انفرادی، تیم ملی با ترکیب انوشا شاهقلی و محسن حسین‌زاده در راند نخست جدول اصلی بخش 22 نفره به مصاف تیم ملی رومانی رفت.

در پایان این دیدار نمایندگان کشورمان با نتیجه (0-6 و 6-7) مقابل بوبلگا و بوکر به برتری رسیدند تا در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها با دیگر نماینده رومانی مسابقه دهند.

این مسابقات از 14 تا 28 آذر ماه برگزار و تیم ملی کشورمان با ترکیب انوشا شاهقلی، شاهین خالدان و محسن حسین زاده به مدت 2 هفته به مصاف حریفان خود می‌رود.

تیم ملی تنیس ایران خود را برای حضور در رقابت‌های گروه 3 آسیا و اقیانوسیه که اواخر تیر ماه سال آینده با حضور تیم‌های سقوط کننده از گروه 2 (ایران و لبنان)، تیم‌های حاضر در گروه 3 (ترکمنستان، هنگ کنگ، سوریه و کامبوج) و تیم‌های صعود کننده از گروه 4 (جزایر پاسیفیک و سنگاپور) برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

2 تیم برتر جواز حضور در گروه 2 آسیا و اقیانوسیه را بدست می آورند و هدایت تیم ملی کشورمان بر عهده سعید احمدوند خواهد بود و قاسم کردی نیز به عنوان سرپرست ملی پوشان را همراهی می‌کند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/10YDGC


ویدیو مرتبط :
‫تیم ملی فوتبال ایران در سالی که گذشت‬‎