سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حاجی بابایی: مرزبندی با فتنه و فتنه گران یک شاخصه مهم است


حاجی بابایی: مرزبندی با فتنه و فتنه گران یک شاخصه مهم است

میزان/ حمیدرضا حاجی بابایی فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به ضرورت مرزبندی شفاف کاندیداهای انتخاباتی با فتنه 88، اظهار کرد: بحث مرزبندی با فتنه و فتنه گران یک شاخصه مهم است که رهبری بارها بر آن تاکید کردند و ضرورت دارد همه اشخاص و طیف‌های سیاسی که قصد داوطلبی و ارائه لیست در انتخابات پیش رو را دارند، مرزبندی شفاف و روشنی با این مقوله داشته باشند.

کاندیدای مجلس دهم با بیان اینکه فتنه و فتنه گران یک خط قرمز محسوب می‌شوند، ادامه داد: جریان فتنه جریان براندازی بود که در مقابل نظام ایستاد و در برهه‌ای از زمان مشکلات عدیده ای برای کشور ایجاد کرد.

وزیر آموزش و پرورش در دولت دهم با اشاره به درپیش بودن سالروز حماسه 9 دی تصریح کرد: با توجه به آشکار شدن اهداف و اغراض عاملین فتنه 88 و زاویه و دشمنی آن‌ها با آرمان‌های منبعث از انقلاب اسلامی، ضروری است همه اشخاص و جریان‌های سیاسی که آماده ورود به انتخابات مجلس دهم می‌شوند بویژه اصلاح طلبان از فتنه‌گران اعلام برائت کنند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
فتنه و فتنه گران از مسائل مهم و خط قرمز است!