فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حمایت انجمن هنرهای نمایشی از یک تئاتر مردمی درباره مدافعان حرم


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پس از انتشار خبر اجرای نمایش «راه عباس» به کارگردانی الهه‌سادات میردوستی در خبرگزاری تسنیم، ارمغان بهداروند، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران طی تماسی تلفنی با تسنیم از حمایت این انجمن و مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد اسلامی در قبال اجرای آن خبر داد.

وی افزود: از ابتدای سال 94 برنامه‌های خاصی را در حوزه دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تعریف کرده‌ و آثاری نیز در این رابطه روی صحنه برده‌ایم که از جمله آن می‌توان به «اروند خون»، «تکه‌های سنگین سرب» و... اشاره کرد.

بهداروند درباره نحوه حمایت انجمن از این نمایش گفت: همان‌طور که می‌دانید نمایش «راه عباس» توسط خواهر شهید بزرگوار مدافع حرم، سیدمحمدحسین میردوستی آماده اجرا شده است و ما نیز وظیفه خود دانستیم طی تماس تلفنی با وی، حمایت انجمن را در صورت دارا بودن اثر از کیفیت قابل قبول برای اجرا در سالن‌های دیگر، اعلام داریم. همچنین تلاش کنیم که در صورت نیاز حتی هنرمندان حرفه‌ای‌تر نیز این متن نمایشی را اجرا کنند.

وی افزود: البته نمایش میردوستی به طور خاص پس از اعلام نظر همکاران بنده به جشنواره تئاتر فتح خرمشهر نیز دعوت است تا در آن جشنواره نیز روی صحنه برود.

نمایش «راه عباس» از 19 الی 28 بهمن‌ماه در سرای محله ابوذر واقع در خیابان پیروزی، خیابان کریم شاهیان، نبش کوچه اعتماد سعید، سرای محله ابوذر، طبقه دوم روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان می‌تواند برای تماشای این نمایش هر شب رأس ساعت 18 به تماشای این اثر مردمی بنشینند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
زنجیره انسانی مدافعان حرم جهت حمایت از حرم حضرت زینب (س)