فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سه مدرسه دو كلاسه در روستای رمكان قشم به بهره برداری رسید


معاون توسعه و پشتیبانی اداره كل نوسازی مدارس هرمزگان روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از این مدارس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اعتبارات این طرح ها از محل اعتبارات استانی و ملی تامین شده است.
قاسم بهمن زاده اظهار امیدواری كرد كه با كمك هر چه بیشتر خیران در بخش مدرس سازی، بتوان علاوه بر رفع نیازهای موجود، در جهت كیفی سازی امكانات مدارس نیز گام برداشت.
وی همچنین از آغاز عملیات احداث سالن چند منظوره دبستان شیخان در روستای گیاهدان و مدرسه ابتدایی این روستا با كمك خیران خبر داد.
بهمن زاده با بیان اینكه یك باب مدرسه 10 كلاسه با یكهزار 600 متر مربع مساحت نیز در این بخش توسط خیران احداث می شود، گفت: مسئولیت عملیات دیواركشی، محوطه سازی، ساخت سرویس بهداشتی و تجهیز مدرسه بر عهده سازمان نوسازی مدارس استان است.
معاون توسعه و پشتیبانی اداره كل نوسازی مدارس هرمزگان ادامه داد: همچنین یك سالن چند منظوره 280 متر مربعی نیز توسط یكی از خیران در این بخش احداث و تجهیزات آن توسط داره كل نوسازی مدارس تامین می شود.
روستاهای رمكان و گیاهدان در بخش مركزی قشم واقع شده است.
7275/2090/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سه پروژه راه روستایی در هشترود به بهره برداری رسید